بعد از افول استیو مک منمن ، یکی از مشکلات اصلی مربیان تیم ملی انگلستان ، پیدا کردن یک هافبک چپ مطمئن در حد و اندازه های تیم ملی انگلستان بوده است.
کد خبر: ۶۳۳۷۲

اریکسون که بعد از کیگان به عنوان مربی تیم ملی انگلستان برگزیده شد، از نفراتی چون پل اسکولز، نیکی بات ، استیون جرارد و بتازگی جوکول در این منطقه استفاده کرده است . جستجو برای یافتن یک هافبک چپ پا باعث شد اریکسون حتی آلن تامپسون 32 ساله که در سلتیک اسکاتلند بازی می کند را مدنظر قرار دهد.
با تمام این احوال بیشتر آگاهان فوتبال جزیره معتقدند استیوارت داونینگ هافبک 21ساله میدلز بورو ، بازیکن مورد نظر اریکسون برای آینده نزدیک است.
داونینگ که سابقه عضویت در تیم ملی جوانان انگلستان را دارد، در این فصل لیگ برتر نمایشگر بهترین بازیها بوده است. مجله Match با این بازیکن آینده دار به شیوه ای دیگر مصاحبه کرده است.

هوادار میدلز بورو

بودن من به عنوان یک هوادار میدلزبورو شروع کردم و بعدها توپ جمع کن شدم ! سپس به تیم جوانان راه یافتم و حتی زمانی که به طور ثابت در تیم جوانان بازی می کردم یک هوادار همیشگی بازیهای میدلزبورو بودم.

بازی برای تیم ملی

خیلی خوب است ! استیو مک لارن می گوید من فاصله زیادی با تیم ملی انگلستان ندارم. این برای من فوق العاده است . حالا فقط باید خوب بازی کنم.

سخت ترین رقیب

دنی میلز یکی از آنهاست او بازیکن خوب و سرسختی است. اما فکر می کنم گری نویل سخت ترین مدافعی است که تا به حال با او روبه رو شده ام. او بسیار باتجربه و میدان دیده است. او یک بازیخوان باهوش است که در یادگیری نفر به نفر خوب عمل می کند.

قرارداد با میدلز بورو

در حقیقت رویای من تبدیل به واقعیت شد! در آن زمان 17ساله بودم و هنوز برایان رابسون مربی تیم بود. سپس استیو مک لارن مربی شد و فکر می کنم این موجب شد که همه بازیکنان مجددا به گذشته و آینده خود فکر کنند. ورود به بورو برای من به یک مبارزه واقعی تبدیل شد.

سمت چپ تیم انگلستان

برای هر بازیکنی راهیابی به تیم ملی انگلستان خیلی دشوار است ، اما فکر می کنم ممکن است شانس بیشتری برای رسیدن به این پست را داشته باشم . چون هیچ هافبک چپ پایی در تیم ملی وجود ندارد بنابراین امیدوارم با بازیهای خوب به تیم ملی برسم. کسی نمی داند شاید موفق شدم!

جام جهانی 2006

بسیار جالب خواهد بود! این بزرگترین تورنمنت در سطح جهان است و اگر در آن سهیم باشید انسان خوشبختی خواهید بود! با استیو مک لارن صحبت کردم و او گفت که باید هدفم را جام جهانی بدانم. من هنوز زمان زیادی دارم و باید مربی تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهم.

استیو مک لارن

سرسخت ! وقتی به اینجا آمد برای من یک برنامه ویژه در نظر گرفت. او گفت : در پنجمین سال ورود به بورو بازیکن ثابت سمت چپ خواهی شد. حالا پنجمین سال حضورم در بورواست و اوضاع دقیقا به ترتیبی است که مک لارن پیش بینی کرده بود. حتی خودم هم فکر نمی کردم این موضوع به واقعیت تبدیل شود.

گلزنی به نیوکاسل

بازی بهتری برای گلزنی وجود نداشت ! وقتی مربی مرا به زمین فرستاد به من گفت سعی کن برایمان گل بزنی ! من قبل از آن برای تیم اول گل نزده بودم بنابراین فشار را روی خودم احساس می کردم. نمی دانم بعد از زدن گل چکار کردم. در آن زمان همه چیز را فراموش می کنید و نمی دانید که چطور باید شادی خود را کنترل کنید.

مزدک میرزایی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها