رئال مادرید در هفته اخیر لالیگا مقابل والنسیا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا با این نتیجه همچنان جدی ترین تعقیب کننده بارسلونا و آتلتیکومادرید باشد.
کد خبر: ۶۲۸۷۸۸
رونالدو ؛ 3 گام تا صدر تاریخ رئال مادرید /تصاویر

سایت جام جم ورزشی- در پیروزی مقابل والنسیا اتفاق دیگری هم رقم خورد، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید به گلی که به ثمر رساند حالا فقط سه بازیکن را بالای سر خود می بیند که اگر رکورد آنها را هم بگیرد به گلزن ترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل می شود. او گل دوم رئال را زد تا با این گل در جمع چهار گلزن برتر تاریخ باشگاه مادریدی قرار بگیرد.

رونالدو در 151 مسابقه ای که برای رئال مادرید به میدان رفته 164 گل به ثمر رسانده است. در صدر گلزنان تاریخ رئال مادرید رائول گونزالس افسانه ای قرار دارد که 228 گل در دوران حضور خود در این باشگاه به ثمر رساند. پس از او آلفردو دی استفانو با 216 گل قرار دارد و رده سوم نیز هوگو سانچز مکزیکی با 207 گل جای گرفته است. رونالدو فاصله زیادی با نفر اول دارد اما شکستن این رکورد بستگی به این دارد که این پرتغالی تا چه زمانی بتواند در رئال مادرید بازی کند. CR7 سالی 50 گل برای رئال می زند بنابراین احتمال اینکه در صدر گلزنان برتر تاریخ رئال قرار بگیرد زیاد است.

تصاویری از رونالدو در شبی که به جمع 4 گلزن برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید پیوست را می بینید:

Record: Cristaino Ronaldo's goal against Valencia saw him become the joint fourth top scorer in Real's history

 

Jumping for joy: Ronaldo scored Madrid's second goal of the evening during the 3-2 win over Valencia

 

Team effort: Ronaldo is congratulated by his team-mates after his goal gave Madrid a half-time lead

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد حسین
United States
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
۰
۰
از عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالی تره

نیازمندی ها