بازی ملوان – پرسپولیس یک دوئل ویژه دارد؛دوئل سیدجلال ها در محوطه جریمه پرسپولیس که باید دید از این نبرد کدام سیدجلال برنده از زمین بیرون می آید.
کد خبر: ۶۲۸۷۷۹
چه کسی دوئل جلال ها را می برد؟

رافخایی  آقای گل فصل گذشته و بهترین گلزن ملوان که حالا با پنالتی هایی که گل کرده 8 گله شده باید از سد سیدجلال حسینی بگذرد؛مدافعی که نقش فوق العاده پررنگی در کلین شیت های  نیلسون داشته  و  عنوان بهترین خط دفاع لیگ تا اینجا به رهبری  او به دست آمده است.

نکته جالب اینجاست که هر دو سیدجلال انزلی چی اند اما حالا یکی برای  شهر خودش گل می زند و دیگری  از دروازه تیم تهرانی دفاع می کند.

با این وجود شاید در دوئل فردا به حکم میزبانی ملوان و سابقه ضعیف پرسپولیس در انزلی خیلی ها  سیدجلال  مهاجم را برنده  این دوئل بدانند چرا که رافخایی تا حالا سه بار در شهر خود دروازه پرسپولیس را باز کرده است.

هر چند رافخایی تا حالا موفق نشده با لباس ملوان دروازه پرسپولیس را در تهران باز کند اما در انزلی سه بار این کار را انجام داده.در بازی لیگ هفتم که بازی دو تیم یک – یک مساوی شد و رافخایی گلزن ملوان بود ، نیکبخت تک گل قرمزها را زد و در بازی لیگ هشتم دو تیم هم سیدجلال دوبار تور دروازه سرخ ها را لرزند که باز هم با دو گل از نیکبخت جواب داده شد.

حالا رافخایی  هم برای ماندن در کورس آقای گلی  هم برای پیروز کردن تیمش در خانه دنبال گل چهارم به سرخ هاست اما مانع بلندی مثل سیدجلال حسینی و نیلسون را روبروی خودش می بیند.البته اگر فشنگچی از مدافعان پرسپولیس مثلا بنگر پنالتی بگیرد آن وقت رافخایی مثل بازی های قبلی راحت تر  به خواسته اش خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها