روی خط جام​جم ورزشی

محرومیت 2 جلسه‌ای ویلشر

مهاجم تیم آرسنال به دلیل حرکت غیراخلاقی مقابل هواداران منچسترسیتی دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد. در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس آرسنال مقابل میزبان خود منچسترسیتی با نتیجه پرگل 6 بر3 مغلوب شد.
کد خبر: ۶۲۷۵۹۳

در دقیقه 68 این دیدار ویلشر مهاجم آرسنال با حرکتی زشت و ناپسند به هواداران منچسترسیتی توهین کرد. چنانچه داور مسابقه این صحنه را می‌دید این بازیکن اخراج می‌شد. البته لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال لیورپول در سال 2011 به دلیل انجام چنین کار مشابهی تنها یک جلسه محروم و 20 هزار پوند جریمه شده بود. آرسنال در دو بازی آینده خود باید به مصاف تیم‌های چلسی و وستهام برود.

اقدام انساندوستانه آژاکس

باشگاه آژاکس آمستردام هلند با پسربچه‌ای که از بیماری بسیار سخت و صعب‌العلاجی رنج می‌برد، قرارداد امضا کرد. این کودک جی‌جی ویلمز نام دارد و در ویدئویی از سوی باشگاه بازی کرده که در این ویدئو عملکرد او مورد توجه فرانک دی بوئر، سرمربی آژاکس قرار گرفت. دی بوئر عملکرد این کودک بیمار را بسیار ستود و اظهار کرد او از این پس بازیکن آژاکس است.

بنیاد آژاکس قصد دارد به کودکانی که بیماری‌های سخت دارند، از این طریق برای مبارزه با بیماریشان، انگیزه بدهد. در واقع امیددهی به افرادی که بیماری صعب‌العلاج دارند یکی از برنامه‌های فرهنگی این باشگاه هلندی به شمار می‌رود.

مورینیو: شرمنده هستیم

خوزه مورینیو، سرمربی چلسی پس از شکست تیمش مقابل لستر سیتی در جام اتحادیه انگلیس گفت: خیلی ناراحتم، به هیچ عنوان پیش‌بینی چنین شکستی را نداشتم.

نمی‌دانم چه بگویم، ما شانس کسب یکی از جام‌های پیش رو را از دست دادیم و حالا باید به انتظار روزهای آینده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان بنشینیم. شکست مقابل ساندرلند قلبم را به درد آورد و در مقابل هواداران چلسی همه ما ناراحت و شرمنده هستیم.

گواردیولا: باید بیش از 3 گل می‌زدیم

سرمربی تیم بایرن‌مونیخ پس از پیروزی تیمش مقابل گوانگژو چین اظهار کرد تیمش باید بیشتر از سه گل به حریف می‌زد.پپ گواردیولا گفت: بایرن‌مونیخ کاملا بر بازی تسلط داشت و موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه تیم چینی ایجاد شد. واقعا سزاوار رسیدن به فینال بودیم. بسیار منظم و هجومی مقابل تیمی بازی کردیم که مهاجم کناری بسیار پرسرعتی داشت. از این بابت بسیار راضی هستم و امیدوارم شنبه بتوانیم در بازی فینال جام قهرمانی را کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها