انتقال پیکر 6 تن از شهدای حادثه تروریستی عراق به کشور

پیکر ۶ نفر از شهدای جنایت تروریستی در استان دیاله عراق ، امشب از طریق مرز خسروی وارد کشور شد .
کد خبر: ۶۲۶۳۵۶
انتقال پیکر 6 تن از شهدای حادثه تروریستی عراق به کشور

به گزارش واحد مرکزی خبر ، پیکر این شهدا پس از تشریفات قانونی در مرز خسروی تحویل مقامات کشورمان شد و سپس امدادگران جمعیت هلال احمر پیکر شهدا را برای مراحل بعدی و انتقال آنها به زادگاهشان به مرکز استان کرمانشاه منتقل کردند.

برپایه این گزارش ، اسامی این 6 شهید به این شرح است : یزدان کیوانی فرزند عزیزالله ، ساسان خواجه آمل فرزند محمد ، محمد نصیری فرزند عوض ، اسماعیل خانه فروش فرزند نصرت الله ، بهمن شفیعی فرزند مرتضی و خسرو پاداشی فرزند محمدعلی .

این پیکرها متعلق به تعدادی از کارگران و مهندسان یک شرکت ایرانی وابسته به بنیاد مستضعفان وجانبازان است که در خط لوله انتقال گاز ایران به عراق مشغول به کار بودند و بیشتر آنها اهالی شهرکرد استان چهارمحال بختیاری هستند .

افراد مسلح ناشناس با سه دستگاه خودرو ، عصر روز جمعه در منطقه الندی نزدیکی منطقه بلدروز در استان دیاله واقع در 75 کیلومتری شمال شرق بغداد ، به خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی و عراقی که عازم محل اقامت خود بودند حمله کردند و آنها را به گلوله بستند که در این جنایت 15 نفر از کارگران و مهندسان ایرانی و سه نفر از اتباع عراقی  به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش ، بقیه شهدا نیز  پس از شناسایی و تعیین هویت در مراحل بعدی به کشور انتقال داده می شوند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
Sami
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
۰
۰
درود و سلام خدا بر شهدای عزیزی كه این چنین مظلومانه و معصومانه به راه حق پیوند خوردند و لعن و نفرین بر عاملین این جنایات هولناك,لازم به ذكر است اكثر این شهدا مربوط به شهرستان هفشجان (شهرستان شهركرد استان چهارمحال و بختیاری ) هستند و همگی تكنسین های ماهر بودند یادشان گرامی

نیازمندی ها