"آریا جسورو هاسه گاوا" زیر ذره بین کروش

لژیونر جدید تیم ملی از ژاپن می آید

سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد در نظر دارد عملکرد بازیکنی ایرانی الاصل شاغل در لیگ ژاپن را زیر نظر گرفته و در صورت امکان او را به جمع شاگردان خود اضافه کند.
کد خبر: ۶۲۶۱۷۹
لژیونر جدید تیم ملی از ژاپن می آید

کارلوس کروش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در پایان نشست خبری‌اش که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد،‌ از برنامه خود برای زیر نظر گرفتن یک بازیکن ایرانی‌الاصل که در لیگ حرفه‌ای ژاپن بازی می‌کند، خبر داد.

آریا جسورو هاسه‌گاوا، نام بازیکنی است که کی‌روش قصد دارد عملکردش را زیر نظر بگیرد و در صورت رضایت از شرایط این بازیکن، جهت آوردن وی به تیم ملی ایران تلاش کند.

هاسه‌گاوا 25 ساله که متولد شهر سایتامای ژاپن است پدری ایرانی و مادری ژاپنی دارد که اکنون در تیم اف سی توکیوی ژاپن بازی می‌کند. او دوران بازیگری خود را در سال 2001 با تیم جوانان ساکادو دیپلمات آغاز کرد و 2 سال در این تیم توپ زد. وی در سال 2004 به تیم جوانان یوکوهاما مارینوس پیوست و پس از 2 سال بازی در آن به تیم بزرگسالان یوکوهاما راه پیدا کرد.

هاسه‌گاوا که در پست هافبک بازی می‌کند، در فاصله سال‌های 2007 تا 2011 برای یوکوهاما 71 بازی انجام داد و 4 گل هم به ثمر رساند. او سال 2012 به تیم اف سی توکو ملحق شد. آریا جسورو در 57 بازی که برای این تیم انجام داده، 8 گل به ثمر رسانده است.

آریا جسورو هاسه‌گاوا همچنین در فاصله سال‌های 2006 تا 2010 سه بار هم تجربه پوشیدن تیم زیر 20 سال ژاپن را داشته و در این 3 بازی یک گل به ثمر رسانده است.

او در فصل اخیر جی‌لیگ که به تازگی به پایان رسیده به همراه اف سی توکیو به عنوان بهتر از هشتمی دست پیدا نکرد، هرچند در ماه سپتامبر سال 2013 توانست عنوان بازیکن ماه فوتبال ژاپن را از آن خود کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها