علی امیری که به عنوان یکی از نمایندگان استقلال در مالزی حضور دارد، در مورد جلسه امروز باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با مسئولان مسابقات گفت: در مورد قوانین دوپینگ و بحث رسانه‌ای در این جلسه صحبت شد .
کد خبر: ۶۲۴۹۵۵
امیری:در صورت صعود نسف‌قارشی، الریان از گروه استقلال می‌رود

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت  باشگاه استقلال و به نقل از فارس،علی امیری که به عنوان یکی از نمایندگان استقلال در مالزی حضور دارد، در مورد جلسه امروز باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با مسئولان مسابقات گفت: در مورد قوانین دوپینگ و بحث رسانه‌ای در این جلسه صحبت شد و خوشبختانه از لباس‌های استقلال نیز ایراد نگرفتند. خدا را شکر مشکل خاصی نداریم.

وی در مورد محل تمرین تیم‌هایی که برای دیدار مقابل استقلال به ایران می‌آیند، عنوان کرد: تیم‌های عربی معمولا دو روز قبل از بازی به ایران می‌آیند و یک جلسه تمرین در زمین اصلی انجام می‌دهند. البته اعلام کردیم از بابت فراهم کردن مکان تمرین مشکلی نداریم و اگر تیم ها قصد دارند زودتر به ایران بیایند مشکلی از این بابت وجود ندارد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد اینکه با توجه به اینکه الجیش قطر و نصف قارشی ازبکستان در مرحله پلی‌آف با یکدیگر بازی می‌کنند و ممکن است تیم ازبکستانی از این مرحله بالا بیاید و به گروه دوم مسابقات که بنیادکار ازبکستان نیز در آن حضور دارد، برود، در نتیجه شاید این باعث تغییر گروه استقلال شود، گفت: این مسئله در ایران بد جا افتاده است. با توجه به اینکه در گروه دوم تیمی از قطر حضور ندارد در صورت اینکه نصف قارشی از پلی‌آف بالا بیاید در گروه دوم دو تیم از کشور ازبکستان حاضر می‌شوند. به همین خاطر طبق تصمیم مسئولان اگر این اتفاق رخ دهد از آنجایی که نباید در یک گروه دو تیم از یک کشور شرکت کنند تیم الریان قطر از گروه استقلال به گروه دوم انتقال پیدا می‌کند و برنده پلی‌آف به جای حضور در گروه دوم به گروه ما می‌آید بدین ترتیب مشکل خاصی وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها