آزادسازی 30 درصد سهام عدالت تا پایان سال

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با انتقاد از نحوه واگذاری سهام عدالت از آزادسازی 30 درصد سهام عدالت تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۹۱۶

به گزارش مهر، میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی روز گذشته در مورد پرونده سهام عدالت در دولت یازدهم گفت: سهام عدالت از دغدغه‌های سازمان خصوصی‌سازی و از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های هیات وزیران و رئیس‌جمهور است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: هفت سال از اولین مصوبه واگذاری و اختصاص سهام شرکت‌هایی در سبد سهام عدالت گذشته است، اما متاسفانه هنوز هم ابهامات زیادی در راه اجرای سهام عدالت وجود دارد.

وی تصریح کرد: بخشی از سهام شرکت‌های گروه دو به سهام عدالت تخصیص یافته که از این بخش، برخی از آنها قیمت‌گذاری و قطعی شده و برخی هنوز تخصیص نیافته و وارد بورس نشده است. بنابراین قیمت قطعی آن نیز مشخص نیست و برای این که قیمت قطعی این شرکت‌ها مشخص شود، باید حتما وارد بورس شود.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به این‌که اکنون مشکلی به نام شرکت‌های سرمایه‌پذیر در بحث سهام عدالت داریم که 15 شرکت از آنها قیمت ندارد و وارد سبد نشده است، افزود: مشمولان سهام عدالت نیز قطعی نشده‌اند، این در حالی است که ستاد شناسایی مشمولان سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی را که جزئی از شش دهک جمعیتی سهام عدالت معرفی شده‌اند، شناسایی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها