فرماندار چالوس از عمل نکردن پیمانکار قطعه چهارم آزادراه تهران ـ شمال به تعهداتش مبنی بر پرداخت خسارت وارده به تاسیسات زیربنایی و واحدهای مسکونی روستاییان واقع در حاشیه این آزادراه انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۲۳۸۰۸

سید قدیر رضایی افزود: طبق اسناد موجود، پیمانکار این طرح متعهد شده بود علاوه بر رفع نقاط حادثه‌خیز این مسیر، غرامت ناشی از خسارات وارده به تاسیسات زیربنایی و واحدهای مسکونی روستاییان حاشیه قطعه چهارم آزادراه را بپردازد که تاکنون نه‌تنها به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرده، بلکه بدون اطلاع مسئولان نهادهای ذی‌ربط، منطقه را ترک کرده است.

به گزارش ایرنا، وی یادآور شد: بارها روستاییان حاشیه این آزادراه در اعتراض به خلف وعده پیمانکار، قصد تجمع مقابل فرمانداری یا تصمیم به جلوگیری از ادامه روند اجرای این طرح را داشتند، که با حضور بموقع مسئولان و قول مساعد برای حل مشکلاتشان، به آرامش دعوت شدند.

رضایی با ابراز نگرانی از روند روزافزون وقوع سوانح رانندگی و تلف شدن احشام در این مسیر، مهم‌ترین عامل تصادفات را رانش زمین، ریزش کوه و استاندارد نبودن برخی پل‌ها، بویژه پل کمربندی منتهی به شهرستان تنکابن دانست و گفت: برای رفع این مشکلات نامه‌نگاری‌های متعددی با مسئولان نهادهای ذی‌ربط بویژه استاندار وقت و جدید مازندران و وزیر راه و شهرسازی صورت گرفته که تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها