عزیزی و هاشمیان از شانس ایران برای صعود به دور بعد می گویند

می‌توانیم صعود کنیم به شرط اینکه هر ۴ تیم صعود کنند!

خداداد عزیزی و وحید هاشمیان بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارند نباید چندان به همگروهی با آرژانتین اهمیت داد.
کد خبر: ۶۲۳۲۱۳
می‌توانیم صعود کنیم به شرط اینکه هر ۴ تیم صعود کنند!

سایت جام جم ورزشی- این دو پیشکسوت فوتبال  ایران در آخرین گفت و گوی خود به بررسی شرایط تیم ملی در جام جهانی می پردازند. خداداد عزیزی درباراه احتمال صعود ایران از گروه خودش گفت: «آنهایی که می‌گویند ما صعود می‌کنیم نمی‌دانم چه هدفی را دنبال می‌کنند ولی بالاخره یک چیزی را دنبال می‌کنند که اینطوری حرف می‌زنند. آنها فوتبالی نیستند و من اصلا منظورشان را نمی‌فهمم. حتما منظورشان این است که ما و آرژانتین صعود می‌کنیم و نیجریه و بوسنی حذف می‌شوند یا اینکه آرژانتین حذف می‌شود!» وی افزود: «گروه سختی است و این را باید قبول کرد. همه از آرژانتین حرف می‌زنند ولی فراموش نکنید بوسنی به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کرد. وقتی جام جهانی شروع شد قدرت نیجریه را هم می‌بینید. شما دیدید که سرمربی بوسنی مصاحبه کرد و گفت برای صعود به عنوان تیم دوم با نیجریه می‌جنگیم.»

همچنین هاشمیان گفت: «در گروه ما آرژانتین تیم سختی خواهد بود و بعد از این تیم هم نیجریه تیم بسیار قدرتمندی است. تقریبا همان تیم‌هایی هستند که نوجوانان در جام جهانی با آنها بازی کردند در برزیل هم با ما هم‌گروه شدند. در بین تیم‌های اروپایی هم نمی‌توان گفت تیمی راحت است اما دست‌کم بوسنی نسبت به فرانسه، انگلیس، هلند و ... حریف سبک‌تری است. ایران در کل در گروه سختی قرار گرفته است. نباید خودمان را گول بزنیم و مثلا بگوییم اگر در گروه دیگری بودیم بهتر بود و شانس‌مان بیشتر می‌شد. این صحبت‌ها درست نیست.» مهاجم سابق تیم ملی گفت: «بهترین نتیجه برای ما این است که در جام جهانی از هیچ تیمی نترسیم و بازی خودمان را انجام دهیم. نباید رویا پردازی کنیم و باید واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها