پرداخت حق بیمه فرهنگیان تا سه ماه آینده

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق بیمه فرهنگیان در ۱۲ سازمان آموزش و پرورش کشور اشتباهاً از معلمان کم شده بود که این مبلغ را ما قطعاً در سه ماه آینده به حساب معلمان برمی گردانیم.
کد خبر: ۶۲۲۵۷۲
پرداخت حق بیمه فرهنگیان تا سه ماه آینده

وحید کیارشی در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر گفت: به ادارات آموزش و پرورش بخشنامه کردیم که حق السهم بیمه طلایی را از حقوق معلمان تا پایان سال کسر نکنند.

وی خاطر نشان کرد: به هر میزانی که از حقوق معلمان در این باره کسر شده باشد به حساب آنها برگردانده خواهد شد.

وی تأکید کرد: وزارت آموزش و پرورش حق السهم بیمه طلایی فرهنگیان را پرداخت خواهد کرد و مشکل کسر حق بیمه از حقوق فرهنگیان به خاطر یک اشتباه در حسابرسی های ما بود.

کیارشی افزود: ما منکر مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان که شب گذشته از اخبار 20 و 30  پخش شد نیستیم و برای بررسی این موضوع تیم های نظارتی مشترک با بیمه ایران تشکیل شده است.

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: نشستی را با مسئولان پشتیبانی آموزش و پرورش کشور در شهر تهران تشکیل دادیم و به زودی مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان را رفع خواهدشد.

وی تصریح کرد: در این جلسه به مشکلات فسخ قرارداد داروخانه ها و مراکز درمانی با بیمه طلایی فرهنگیان و پرداخت حق السهم فرهنگیان پرداخته شد که این مشکلات به زودی برطرف می شود.

وی گفت: مشکلات بیمه طلایی فرهنگیان به دو بخش فنی و مالی تقسیم می شود که به مشکلات ساختار نظام سلامت و درمان برمی گردد و از عهده وزارت آموزش و پرورش و بیمه ایران خارج است.

کیارشی یادآور شد شرکت بیمه ایران علیرغم مطالباتی که از آموزش و پرورش دارد همچنان هزینه های درمانی فرهنگیان را پرداخت می کند.

وی افزود: وقتی بیمارستان یا پزشک متخصصی حاضر به انعقاد قرارداد با بیمه طلایی فرهنگیان نیست نمی شود الزام کرد و این باعث می شود فرهنگیان به کاغذبازی بیفتند و ناچار شوند که برای دریافت هزینه درمان مستندات لازم را به نمایندگان بیمه ارائه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها