تخریب قلعه نویی توسط لاوره و رمزگشایی از موضع گیری اخیر آبی پوشان

بازیکن محبوب استقلال متهم ردیف اول شد!

غلام نژاد دفاع راست است

قلعه نویی: لاوره را به خدا واگذار می کنم

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: غلام‌نژاد بازیکن خوبی است و در سمت راست خط دفاعی از او استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۲۲۲۸۶
قلعه نویی: لاوره را به خدا واگذار می کنم

سایت جام جم ورزشی - امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی درباره شرایط این تیم در آستانه بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد. برای اولین بار پس از مدت‌ها با 19 بازیکن تمرین کردیم و هر چقدر تعداد نفراتمان در تمرین بیشتر باشد انگیزه آنها برای تمرین و حضور در مسابقات بالاتر می‌رود، همین عامل باعث ایجاد رقابت در تیم می‌شود.

وی افزود: سپاهان هم قبل از اینکه تیم فوتبال خوبی باشد، باشگاه خوبی است. من دو سال خوب را در این تیم سپری کردم و خاطره‌های به یاد ماندنی با این تیم دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط خسرو حیدری و آیا اینکه آسیب‌دیدگی او رفع شده است، گفت: خوشبختانه حیدری شرایط بازی را به دست آورده و می‌تواند مقابل سپاهان به میدان برود. البته درباره حضور او در این دیدار و اینکه آیا از ابتدا بازی کند یا اینکه به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شود، تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

قلعه‌نویی درباره جذب مجید غلام‌نژاد هم گفت: او بازیکن خوبی است و در سمت راست خط دفاعی از او استفاده خواهیم کرد. در زمان مربیگری دایی او به تیم ملی دعوت شد و حتی بازی ملی هم در کارنامه دارد. در این باره از آقای فیرات و مدیران باشگاه سایپا هم تشکر می‌کنیم و غلام‌نژاد را با وجود اینکه 2- 3 پیشنهاد خوب از تیم‌های دیگر داشت به ما واگذار کردند.

قلعه‌نویی درباره صحبت‌های گوران لاوره که او را پدرخوانده استقلال نامیده بود، اظهار داشت: حقیقتاً نمی‌دانم این صحبت‌ها بر چه اساسی مطرح شده است. به نظرم اغلب این حرف ها، صحبت های او نبوده است. حتی زمانی که لاوره در تیم حضور داشت من از یکی از دوستانم چند هزار دلار را برای او قرض کردم تا ایشان که به نوعی میهمان کشور ما بود مشکلی را احساس نکند. نمی‌دانم این صحبت‌ها چرا مطرح شده است البته شاید ما شرایطی را که لاوره مورد نظرش بود را فراهم نکردیم.

وی ادامه داد: اگرچه ایشان پیش از این هم یک ماه از تیم استقلال قهر کرده بود و حالا هم در شرایطی با استقلال قرارداد دارد تیم را رها کرده و او نمی‌تواند در حال حاضر با تیمی قرارداد ببندد.

قلعه‌نویی درباره اینکه لاوره مدعی بود که مدارکش را استقلالی‌ها از او گرفته‌اند، گفت: در این باره باید بگویم که اگر مدرکی از او گرفته شده برای صدور ویزای کار و یکسری کارهای اداری بوده است. به هر حال تمام این صحبت‌هایی را که لاوره مطرح کرده است را به خدا واگذار می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها