پردرآمدترین بازیکنان کنونی فوتبال دنیا

زلاتان بالاتر از رونالدو و مسی!

نتایج نظر سنجی سایت انگلیسی گل

رونالدو باشد، ایبرا نباشد

سایت انگلیسی گل یک نظر سنجی گذاشت که بر اساس آن کاربران به این رای بدهند که در جام جهانی از بین رونالدو و ابراهیموویچ کدام یک باشد بهتر است.
کد خبر: ۶۱۵۴۹۱
رونالدو باشد، ایبرا نباشد

سایت جام جم ورزشی- پرتغال و سوئد در پلی آف جام جهانی برزیل باید به مصاف یکدیگر بروند تا بدین ترتیب شاهد حذف قطعی یکی از این دو تیم خوب به همراه ستاره هایشان یعنی رونالدو و ابراهیموویچ باشیم. در نظرسنجی بخش بین المللی سایت گل در مورد اینکه جام جهانی به حضور کدام یک از دو فوق ستاره فوتبال جهان، کریس رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ، نیاز دارد، خوانندگان به ستاره پرتغالی رای دادند.

پرتغالی ها امشب در لیسبون میزبان سوئدی ها خواهند بود و امیدوارند که با کسب یک نتیجه خوب، با اطمینان بیشتری، سه شنبه شب در سولنا به مصاف این تیم بروند.

در این نظرسنجی که 15 هزار نفر در آن شرکت کردند، 63 درصد (9423 نفر) به رونالدو رای دادند و 37 درصد (5545 نفر) از حضور زلاتان در جام جهانی حمایت کردند.  

هر دو بازیکن در این فصل عملکرد خیلی خوبی در دیدارهای باشگاهی داشتند اما در دیدارهای مقدماتی جام جهانی، زلاتان عملکرد بهتری داشت. او در دور گروهی 6 گل برای سوئد زد؛ در حالی که رونالدو تنها 4 بار توانست برای پرتغال گل بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها