دردسرهای کلکسیونر اشیای عتیقه

مرد علاقمند به عتیقه جات تصور نمی کرد دروغ هایش درباره کلکسیون اشیای عتیقه او را قربانی سناریوی آدم ربایی کند.
کد خبر: ۶۱۴۰۸۹
دردسرهای کلکسیونر اشیای عتیقه

عصر روز پنجشنبه خودروهای عبوری در بزرگراه آزادگان مرد جوانی را دیدند که در داخل خودروی پرایدی با سرنشینان آن درگیر شده و درخواست کمک می کند.

در ادامه موضوع از طریق راننده خودرو عبوری به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شده و تیمی از ماموران کلانتری خانی آباد نو با حضور در محل خودروی پراید را متوقف کردند. در ادامه سرنشینان پراید نیز دستگیر شدند.

مرد جوان که از خودروهای عبوری درخواست کمک داشت در شکایتش به ماموران گفت: من به اشیای عتیقه علاقمند هستم به همین خاطر خود را در فیس بوک به عنوان کلکسیونر اشیای عتیقه معرفی کرده ام. چند روز قبل در شبکه اجتماعی فیس بوک با فردی به نام «ناصر» آشنا شدم که او نیز خود را خریدار اشیای عتیقه معرفی می کرد. ناصر از من خواست برای خرید و فروش عتیقه با هم قرار بگذاریم. در حالی که می دانستم تمام حرف هایم در فیس بوک دروغ است اما به خاطر علاقه به اشیای عتیقه با ناصر قرار گذاشتم.

وی افزود: امروز به ناصر گفتم چند قطعه اشیای عتیقه و قیمتی در خانه دارم که میلیاردها تومان می ارزد به همین خاطر او از من خواست برای صحبت درباره معامله این اشیاء با هم به یک رستوران برویم. در میان راه یک دستگاه خودروی پراید در مسیر ما توقف کرده و ناصر و همدستانش مرا به زور سوار خودرو کردند. آنها به تصور اینکه من کلکسیونر اشیای عتیقه هستم قصد گروگان گیری داشتند که ماموران متوجه ماجرا شده و آنها را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری خانی آباد نو با اعلام این خبر، افزود: در حال حاضر تحقیقات از متهمان در خصوص ادعای شاکی ادامه دارد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها