حکمیت رضاداد بر پروژه «لاله» به پایان رسید

تکلیف هفت میلیارد بودجه در دستان اسی نیک‌نژاد

کد خبر: ۶۰۹۱۵۸
منتظر «هفت» جنجالی امشب باشید/ ماجرای «لاله» داغ‌تر می‌شود؟

ظاهرا قرار نیست ماجراهای «لاله» تمام شود. جنجالی‌ترین پروژه این سال‌های سینمای ایران، این روزها همچنان روی بورس رسانه‌هاست.

به گزارش خبرنگار تسنیم بعد از گفتگوهای جنجالی هفته پیش شفیع آقامحمدیان و سیدمهدی طباطبایی‌نژاد، روسای سابق و فعلی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در مورد پروژه چنجالی «لاله» امشب قرار است، این دو مرد جنجالی رسانه‌ها، در یک برنامه تلویزیونی رودرروی یکدیگر قرار بگیرند.

روابط عمومی برنامه «هفت» اعلام کرده است که بخشی از برنامه امشب به حضور آنها در برنامه و گفتگو در مورد پروژه «لاله» اختصاص دارد.پروژه‌ای که هم ‌اکنون به روایت مرکز گسترش به دلیل ابهامات مالی فراوان تعلیق شده است.

شفیع آقامحمدیان اعلام کرده است که ریالی از بودجه مرکز گسترش به پروژه «لاله» اختصاص پیدا نکرده است و در مقابل طباطبایی‌نژاد از صرف چیزی نزدیک به هفت میلیارد تومان از بودجه مرکز گسترش برای این پروژه خبر داده است.

امشب اطلاعات دیگری از این پروژه جنجالی فاش خواهد شد؟

پروژه «لاله»ازجمله پروژه‌هایی است که تا کنون چند میلیارد هزینه داشته‌است اما همچنان بلاتکلیف و بی‌سرانجام است.

در این هفته گفت‌و‌گوی ویژه برنامه به «هنگامه قاضیانی» از بازیگران سینما اختصاص خواهدداشت و «محمدهادی کریمی» نویسنده و کارگردان نیز مه‌مان دیگر هفت خواهدبود. کریمی در این برنامه درباره فیلم سینمایی «بشارت شهروند هزاره سوم» صحبت می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها