پاسخ پورمحمدی درخصوص اظهارات رئیس میراث فرهنگی

وزیر دادگستری در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اظهارات رئیس میراث فرهنگی مبنی بر آزاد بودن کشیدن قلیان برای خانم های ایرانی گفت: شاید خیلی چیزها آزاد باشد اما نباید تشویق و خیلی نیز نباید ابراز کنیم.
کد خبر: ۶۰۸۹۵۲
پاسخ پورمحمدی درخصوص اظهارات رئیس میراث فرهنگی

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی در حاشیه مراسم روز کارشناسان رسمی دادگستری درباره لایحه جامع وکالت افزود: این لایحه در دولت قبلی تصویب شده بود و به اصلاحات نیاز داشت و اکنون در کمیسیون لوایح دولت مطرح است که انشاء الله به سرعت به مجلس ارسال خواهد شد.

پورمحمدی درباره افزایش اختیارات رئیس قوه قضائیه نیز گفت: در گذشته لوایح قوه قضائیه از طرف دولت با تاخیر به مجلس ارسال می شد بنابراین قوه قضائیه پیشنهاد کرد اگر با تاخیر به مجلس ارسال شد رئیس قوه قضائیه مستقیم آن را به مجلس بفرستد که مجلس شورای اسلامی این لایحه را تصویب کرد.
پورمحمدی گفت: امیدواریم تاخیر در ارائه لوایح قضایی در این دوره اتفاق نیفتد، خود دولت جدید نیز اعلام کرده است ما قانون را رعایت می کنیم و نمی گذاریم چنین اتفاقاتی بیفتد.
وزیر دادگستری همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اظهارات رئیس میراث فرهنگی مبنی بر آزاد بودن کشیدن قلیان برای خانم های ایرانی گفت: شاید خیلی چیزها آزاد باشد اما نباید تشویق و خیلی نیز نباید ابراز کنیم.
وی افزود : برای آقایان نیز شاید خیلی چیزها آزاد باشد از جمله اینکه دخانیات را نه برای آقایان و نه برای دیگران ممنوع نکردیم و نمی خواهیم تشویق کنیم و این خیلی کار جالبی نیست.
پورمحمدی درباره پیگیری اعدام دوباره فردی که اخیراَ پس از اعدام نجات پیدا کرده است هم گفت: نخست باید این فرد بهبود یابد تا درباره آن فکری کنیم چرا که اکنون با دستگاه نگهداری می شود.
پورمحمدی گفت: مصلحت نیست که بخواهیم این فرد دوباره اعدام شود و خوشبختانه با تلاشی که شد با پاسخ مثبت روبرو شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مستاجر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
۰
۰
زیادسخت نگیرید به مشكلات معیشتی فكركنید كه خربزه آب است

نیازمندی ها