مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

بخشودگی جریمه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی کارفرمایان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در صورتی که کارفرمایان بدهی دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی خود را پرداخت کنند، جریمه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی آنها بخشیده می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۶۸۷

بخشودگی جریمه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی کارفرمایان

سید تقی نوربخش درباره بخشودگی جرائم کارفرمایان بیمه تأمین اجتماعی گفت: یکی از راههای برگشت سازمان تامین اجتماعی به وضعیت عادی و مطلوب وصول بیمه‌های بلاوصول از کارفرمایان است.

وی تعامل با کارفرمایان و نظارت بهتر را کلید وصول به این هدف دانست و افزود: کارفرمایانی که بدهی‌ بیمه‌ای تجمیع شده دارند تا 19 دی ماه امسال فرصت دارند به شعب سازمان در سراسر کشور مراجعه کنند و تا 29 اسفندماه امسال نیز فرصت دارند این بدهی ها را به صورت تقسیط شده پرداخت کنند و در قبال این اقدام 100 درصد جرایم شان بخشیده خواهد شد.

نوربخش به مبلغ بدهی کارفرمایان به تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این بدهی دو هزار و 700 میلیارد تومان است و هزار و 800 میلیارد تومان دیگر نیز جریمه کارفرمایانی است که این بدهی را پرداخت نکرده اند و در صورت تسویه در مورد مقرر جریمه آنها بخشیده می شود.

وی در باره مکانیزه شدن ارائه لیست های بیمه ای اظهار کرد: از اول آبان 20 درصد از شعب سازمان تأمین اجتماعی لیست های بیمه ای را به صورت اینترنتی دریافت می کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: تا پایان سال تمام شعبه های تأمین اجتماعی لیست های بیمه ای به صورت اینترنتی دریافت می کنند.(فارس)

 

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها