جستجوی گنج در کارخانه متروکه

چهار مرد جوان که به انگیزه یافتن گنج، کارخانه متروکه‌ای را در شهرک گلستان شهرستان بهارستان در غرب استان تهران حفاری کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۰۲۷۳۶
جستجوی گنج در کارخانه متروکه

به گزارش جام‌جم، سرهنگ داوود عبدالمالکی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان دراین باره گفت: چند روز پیش ماموران کلانتری 13 گلستان در پی تماس مردمی اطلاع یافتند، چند مرد شبانه وارد یک کارخانه متروکه شده‌اند و به‌طرز مشکوکی در حال کندن این محل هستند.

وی افزود: ماموران برای بررسی موضوع عازم کارخانه متروکه شدند و محل را به طور نامحسوس زیرنظر گرفتند و با مشاهده چهار مرد که در کنار چاهی مشغول کندن زمین بودند، برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان یادآور شد: متهمان با دیدن ماموران قصد فرار داشتند که در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند. در بازرسی از متهمان وسایل حفاری، یک نقشه گنج، تصاویری از اشیای قدیمی و یک‌دستگاه گنج‌یاب کشف و ضبط شد. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد این چاه از چند سال پیش بسته بود؛ اما حفاران غیرمجاز آن را تخریب کرده و چند متری از این چاه را کنده‌اند.

اعتراف متهمان

وی خاطرنشان کرد: متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی بهارستان قرار گرفتند و در پی اظهارات ضد و نقیض، به جرمشان اعتراف و عنوان کردند برای یافتن گنج به کارخانه متروکه آمده بودند.

در ادامه تحقیقات معلوم شد،متهمان از چندی پیش از یکی از دوستان خود شنیده‌اند که در این کارخانه متروکه چاهی وجود دارد که در دل آن گنج قدیمی نهفته است واگر به آن دسترسی پیدا کنند، می‌توانند با فروش آن پول کلانی به دست آورند.

عبدالمالکی افزود: متهمان در ادامه گفتند، پس از تهیه وسایل حفاری، برای یافتن گنج شبانه وارد کارخانه متروکه شده و حفاری در محل را آغاز کرده و بخشی از چاه را نیز کنده‌اند، اما به گنجی دست نیافته‌اند و به آب رسیده‌اند.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای اعضای این باند، تحقیقات تکمیلی ازآنها ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها