فردا بهترین بازی را ارایه می دهیم

دایی: برابر استقلال حق اشتباه نداریم

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها رده‌بندی تیم‌های باشگاهی را جعل و توهین می‌کنند، بعد انتظار دارند به آنها احترام هم بگذاریم.
کد خبر: ۵۹۴۰۳۶
حمله تازه پرسپولیس به استقلال؛ از جعل رده بندی تیم ها تا فتوشاپ گل نوری

حسین قدوسی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به اظهارت مدیر روابط عمومی استقلال مبنی بر اینکه یک روزنامه هواداری پرسپولیس می‌خواهد شکست در دربی‌ها را با مطرح کردن بحث داوری توجیه کند، گفت: روزنامه پیروزی، ارگان غیر رسمی هواداران پرسپولیس بوده و اگر مطلبی را انعکاس داده نظر کارشناسان داوری است. همانطور که همه می‌دانند در دربی 69 کمک داور بازی گل سالم محمد نوری را آفساید اعلام و بعدها هم به این مسئله اعتراف کرد. بعد از آن هم در دربی 70 داور مسابقه یک پنالتی مسلم را روی غلامرضا رضایی نگرفت، مواردی که کارشناسان داوری آن را تایید کردند. این اشتباهات بزرگ زمانی رخ داد که سرمربی پرسپولیس علی دایی بود.

وی ادامه داد: فصل گذشته در دربی رفت داور خطای مسلم نکونام روی بنگر را ندید، بعد از بازی هم تمام کارشناسان اعلام کردند این صحنه پنالتی بوده است. در بازی برگشت فصل گذشته هم آقایان غیاثی، خسروی و رودنیل اعلام کردند داور در طول بازی 3 یا 4 پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نکرده است. در 4 سال اخیر 5 پنالتی و یک گل سالم در دربی برای پرسپولیس گرفته نشده، اسم این مسئله را چه می‌گذارید؟ فاجعه، مظلومیت یا نادیده گرفته شدن حق پرسپولیس؟

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: ما این مسائل را مطرح می‌کنیم اما اعتقاد داریم اگر اشتباهی هم رخ داده سهوی بوده، اما اگر این اشتباهات به ضرر استقلال بود الان زمین آسمان را به هم می‌بافتند و یک بَلوای جهانی درست می‌کردند.

قدوسی در واکنش به انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور دربی روز جمعه، تاکید کرد: به اعتقاد ما فغانی یک داور ممتاز در کلاس جهانی است، فقط از هوادارانمان می‌خواهیم روز جمعه نهایت همکاری را با تیم داوری داشته باشند.

وی تصریح کرد: روزنامه‌ای که متعلق به مدیرعامل باشگاه استقلال است یک روز پس از باخت این تیم مقابل استقلال خوزستان به جایی که طبق عرف تیتر یک آن مربوط به بازی باشد دست به فرافکنی می‌زند و تیتر توهین آمیزی را برای پرسپولیس و هوادارانش انتخاب می‌کند، بعد انتظار دارند به خاطر حضور در رنکینگ 85 جهانی به آنها تبریک هم بگوییم!

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: نکته جالب اینجاست که سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام می‌کند این رنکینگ توسط فیفا اعلام شده در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال هیچ وقت رنکینگ تیم‌های باشگاهی را منتشر نمی‌کند و این مسئولیت روی دوش فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار بود که 6 ماه است به علت فوت رئیسش تعطیل است. رنکینگی که اعلام شده برای یک سایت است که رسمیت ندارد. دوستان عملا با مطرح کردن نام فیفا دست به جعل می‌زنند درست مثل همان کاری که بعد از دربی 69 با عکس گل سالم محمد نوری انجام دادند و با فتوشاپ آن عکس را جعل کردند.

قدوسی گفت: این استقلالی‌ها هستند که به پرسپولیس حسادت می‌کنند و بعد از پرسپولیسی شدن خلعتبری دست به جوسازی زدند، آنها حتی در برنامه 90 پانزده تیم دیگر را علیه پرسپولیس تحریک کردند تا به انتقال خلعتبری اعتراض کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها