رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد:

توقیف 645 خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح های ویژه انضباط ترافیکی خبر داد و گفت:ماموران راهور پایتخت، 645 دستگاه خودرو که بیش از 10 میلیون ریال خلافی داشتند را توقیف و به پارکینگ هدایت کردند.
کد خبر: ۵۸۱۲۰۲
توقیف 645 خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار حسین رحیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح های ویژه انضباط ترافیکی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:طی هفته گذشته با تشدید اقدامات کنترلی 645 دستگاه خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند شناسایی و از ادامه تردد آن ها در محورهای مواصلاتی پایتخت جلوگیری شد.
 
وی با اشاره اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تاکید کرد:طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودروی وی توقیف خواهد شد.

سردار رحیمی افزود:در بین خودروهای توقیفی، پنج دستگاه خودرو بیش از 30 میلیون ریال خلافی داشتند که رکورددار این خلافی مبلغ 47 میلیون و 30 هزار ریال مربوط به یک دستگاه خودرو سواری پژو بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه طی هفته گذشته 31 جلد گواهینامه رانندگانی که بیش از 30نمره منفی کسب کرده بودند ضبط شد با تاکید بر بند یک ماده هفت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خاطرنشان کرد:رانندگانی که به دلیل ارتکاب به تخلفات مختلف بیش از 30 نمره منفی کسب کنند، گواهینامه آنها به مدت سه ماه ضبط خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها