رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد:

توقیف 645 خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال

روز گذشته ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه 13 تهران یک دستگاه خودرو پژو که خلافی 40 میلیون و 740هزار ریالی داشت را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.
کد خبر: ۵۷۶۸۵۸
توقیف پژو با خلافی 40 میلیون ریالی

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، روز گذشته ماموران پلیس راهور پایتخت با تشدید اقدامات کنترلی موفق شدند 53 دستگاه خودرو اعم از کامیون، سواری و اتوبوس که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند را شناسایی و از ادامه تردد آن ها در محورهای مواصلاتی شهر تهران جلوگیری کنند.

این گزارش حاکیست، در بین خودروهای توقیفی، ‌بیشترین جریمه معوق مربوط به یک دستگاه خودرو پژو با مبلغی معادل چهار میلیون 74 هزار تومان بود که مالک آن تاکنون نسبت به پرداخت مبلغ جریمه اقدام نکرده بود که با هوشیاری ماموران راهور منطقه 13 توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

در این گزارش آمده است، طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودروی وی توقیف و به پارکینگ هدایت خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها