الماسیان از خرم‌آباد: بیش از یک‌سال و نیم است که آب در یک ساختمان تجاری در حال ساخت در حال هدر رفتن است. به هرکجا که برای جلوگیری از هدر رفت آب تماس گرفته‌ایم تاکنون کسی جوابگو نبوده است. از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.
کد خبر: ۵۸۱۰۹۸

وطن‌پور از بابل: در بیشتر مناطق شهر بابل بیش از یک هفته است که قطعی آب داریم. به اداره آبفا نیز مراجعه کرده‌ایم قول مساعد برای وصل شدن دادند که این کار تاکنون صورت نگرفته است. چرا؟

حمیدی از تهران: در پارک دانشجو موش‌هایی وجود دارد که به اندازه گربه هستند و تعدادشان نیز بسیار زیاد است. از مسئولان شهرداری می‌خواهیم نسبت به از بین بردن این موش‌ها اقدام کنند.

محمدی از تهران: در خیابان نصرت (اسکندری شمالی) هر روز شاهد شکسته شدن شیشه خودروها و دزدیده شدن وسایل آن و همچنین سرقت وسایل و لوازم از انبارها و پارکینگ‌های منازل ساکنان این منطقه هستیم. از مسئولان نیروی انتظامی می‌خواهیم با این معضل برخورد قاطع داشته باشند.

شعبانی از زنجان: با تصویب مجلس قرار بود از کارگران تا سقف معینی مالیات دریافت نشود، ولی این قانون هنوز اجرایی نشده است. چرا؟

جعفری از تهران: از مسئولان وزارت بهداشت می‌خواهیم بجای انجام کارهای غیرضروری به فکر تهیه داروهای بیماران خاص همانند ام.‌اسی‌ها و سرطانی‌ها باشند، چرا که هیچ گونه داروی این عزیزان یافت نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها