یارانه شیرخشک‌ قطع نمی‌شود

معاون داروی سازمان غذا و دارو با بیان این‌که شیرخشک‌های رژیمی و وارداتی یارانه دریافت می‌کنند، اعلام کرد: پرداخت یارانه به این محصولات قطع نمی‌شود و همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۸۳۹۶

شمسعلی رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا افزود: قیمت شیرخشک‌های یارانه‌ای پس از تغییر نرخ ارز از مرجع به مبادله‌ای، افزایش قیمت فاحشی پیدا نکرده است.

وی عنوان کرد: قیمت این دسته از شیرخشک‌ها بسیار بالاست و به عنوان مثال هزینه هر قوطی‌ از آن صدهزار تومان تمام می‌شود که حدود 10 هزار تومان آن را مصرف‌‌کننده پرداخت می‌کند.

رضازاده درباره روند تامین این اقلام نیز گفت: با کمبود موضعی شیرخشک‌ها روبه‌رو هستیم. البته همکاران ما وضع را مدیریت می‌کنند و شیرخشک‌ را از داروخانه‌هایی که موجودی بالاتری دارند به مراکزی که کمبود وجود دارد، منتقل می‌کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: سفارش خرید شیرخشک انجام شده است و تامین شیر خشک به موقع انجام خواهد شد.

چندی پیش، رهبر مژدهی‌آذر، رئیس انجمن داروسازان نیز درباره قیمت مکمل‌ها و شیرخشک‌های رژیمی عنوان کرده بود: هم اکنون کمبودی در زمینه شیرخشک‌های رژیمی نداریم، البته این گفته به این معنا نیست که با فراوانی شیرخشک در داروخانه‌ها روبه‌رو هستیم. اکنون شیرخشک به صورت سهمیه‌ای توزیع می‌شود و ممکن است برخی شیرخشک‌های رژیمی به صورت موردی با کمبود مواجه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها