سنت حسنه‌ای در صداوسیما پایه‌گذاری شده است تا وقتی رئیس‌جمهوری پایان دوره خدمتش فرا می‌رسد، طی مراسمی به شایستگی مورد تجلیل و بدرقه قرار ‌گیرد.
کد خبر: ۵۷۷۴۷۶
خوش بدرقه باشیم

دیروز این اقدام قابل تحسین درباره محمود احمدی‌نژاد در رسانه ملی انجام شد که اولین آن نبود و امیدوارم آخرین نیز نباشد.

طبیعی است قضاوت‌ها درباره هشت سال عملکرد بالاترین مسئول اجرایی کشور در سطح جامعه و نخبگان متفاوت باشد و هر یک از ما انتقاداتی را به سیاست‌ها، عملکردها و حتی دیدگاه‌های رئیس‌جمهوری که هشت سال با رای مردم هدایت قوه مجریه را بر عهده داشت، وارد بدانیم، اما این دلیل نمی‌شود که مجموعه خدمات و دستاوردهای ملی وی و کابینه‌اش را به پای ضعف‌ها و کوتاهی‌ها قربانی کنیم.

از این رو بدرقه احمدی‌نژاد بدرقه رای میلیون‌ها ایرانی است که در سال‌های 84 و 88 به او داده شد و وی را مورد حمایت قرار دادند.

چه بخواهیم، چه نخواهیم احمدی‌نژاد بخشی از تاریخ کشورمان و پایه‌گذار سبک و روشی ویژه در اداره کشور است، چه آن را بپسندیم، چه نپسندیم.

توجه به این نکته ضروری است که بخشی از ضعف‌ها ناشی از انجام کارهای بزرگ و تجربه نشده‌ای است که نمی‌توان آن را به فردی خاص نسبت داد.

مردمداری، ساده‌زیستی، توجه به اقشار محروم، شجاعت و جسارت و حتی پافشاری‌های نه‌چندان منطقی در دفاع از افراد و موضوعات خاص، چالش با سایر قوا، نحوه عزل و نصب‌ها، سفرهای استانی، مدل تصمیم‌گیری‌ها و دوستان و دشمنانش از او فردی متفاوت در اذهان مردم داخل و خارج کشور به تصویر کشیده است.

احمدی‌نژاد امروز بدرقه می‌شود تا به دنیا بگوییم ما نه‌تنها مردمی ناسپاس نیستیم، بلکه به حکم انصاف و اخلاق اسلامی و انسانی قدردان خوبی‌ها، خدمات و تلاش‌های صادقانه هستیم.

بیژن مقدم - مدیر مسئول
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها