رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران با تاکید بر این‌که در دولت آینده ارتباط دولت با رسانه‌ها دوسویه خواهد بود، گفت:رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف مدنظر مردم، نظام و دولت به ما کمک و دیدگاه‌ها و انتظارات مردم را به دولت منعکس کنند.
کد خبر: ۵۷۵۷۷۹

به گزارش ایرنا، حسن روحانی دیروز در دیدار مدیران رسانه‌های داخلی که به منظور هم‌اندیشی در محل استقرار موقت رئیس‌جمهور منتخب درمرکز تحقیقات استراتژیک برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها در طول انتخابات زمینه را برای انتخاباتی متناسب با شأن ملت بزرگ ایران فراهم کردند و بعد از انتخابات نیز رسالت خود را ایفا خواهند کرد.

رئیس‌جمهور منتخب با بیان این‌که انتظار دولت آینده این نیست که رسانه یکسویه عمل کند بلکه رسانه باید آنچه را که انتظار مردم است بیان کند، اظهارکرد: البته در شرایط فعلی که احزاب ما آنچنان فعال نیستند، بخشی از بار احزاب بر دوش رسانه‌هاست.

وی افزود: مردم انتظارات بر حق و نظرات قابل ملاحظه‌ای دارند که انعکاس انتظارات و مشکلات آنها و همچنین نقد دلسوزانه از وظایف رسانه هاست.

روحانی با اشاره به این‌که دولت هم بی‌نقص نیست، گفت: در واقع رسانه‌ها نوعی نظارت دائمی بر کار حکومت و دستگاه‌های اجرایی دارند و این نقد برای دولت و کشور حتما مفید خواهد بود و در دستیابی به اهداف عالی مدنظر نظام و مردم و همچنین تحقق مطالبات مطرح شده در انتخابات کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ارتباط خوبی میان دولت و رسانه‌ها در دولت یازدهم برقرار خواهد بود.

رئیس‌جمهور منتخب با تشکر از حضور مدیران رسانه‌های داخلی در این نشست و با عذرخواهی از وقت کمی که برای حضور در جمع این مدیران دارد، گفت: قطعا در فرصت دیگر به‌صورت مفصل در خدمت مدیران رسانه خواهیم بود، زیرا اعتقاد داریم برپایی چنین نشست‌هایی لازم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها