در آستانه سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به خراسان رضوی ، سامانه ارتباط مردم و دولت با عنوان اختصاری «سامد» در مشهد فعال شد.
کد خبر: ۷۱۳۶۱۹
فعال شدن سامانه ارتباط مردم و دولت «سامد»

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مدیرکل ارتباط مردمی و سفرهای مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: سامانه سامد با هدف بهبود و تعمیق هرچه بیشتر ارتباط موثر مردم با دولت تدبیر و امید ، راه اندازی شده است.

ناصر امیری افزود: این سامانه با شماره تلفن 111 از ساعت 8 امروز کار خود را آغاز کرد و 900 اپراتور در چهار نوبت به صورت شبانه روز پاسخگوی تماس های مردم خواهند بود.

امیری گفت: سامانه ارتباط مردم و دولت تا یک روز بعد از پایان سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی یعنی دوشنبه شب آینده فعال خواهد بود.

وی افزود: مردم خراسان رضوی می توانند دیدگاه ها ، مطالبات ، شکایات ، طرح ها ، ایده ها و درخواست های خود را در تماس با شماره تلفن 111 به این مرکز اعلام کنند.

وی کاهش هزینه های دولت و تسریع در رسیدگی و پاسخگویی به این تماس ها را مزایای سامانه سامد برشمرد و گفت: در این سامانه اپراتورها اطلاعات اولیه تماس گیرندگان را از افراد دریافت می کنند و پس از دریافت و ثبت تماس ، از طریق تلفن همراه دریافت شده ، پیامکی شامل کد رهگیری برای تماس گیرنده ارسال می شود که امکان پیگیری را برای وی فراهم می کند.

رئیس جمهور در چارچوب هشتمین سفر استانی دولت تدبیر و امید ، فردا وارد خراسان رضوی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها