اسکولاری: اسپانیا از برزیل برتر نیست/دل بوسکه: این فینال نمایش اوج تکنیک است

سرمربیان برزیل و اسپانیا درباره فینال بامداد فردا می گویند

در آستانه دیدار تیم های ملی فوتبال برزیل و اسپانیا در فینال جام کنفدراسیون ها سرمربیان این دو تیم در گفت و گو با خبرنگاران از این دیدار حساس گفتند.
کد خبر: ۵۷۵۱۳۸
سرمربیان برزیل و اسپانیا درباره فینال بامداد فردا می گویند


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛لوییس فیلیپ اسکولاری سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در آستانه فینال برزیل و اسپانیا در دیدار نهایی جام کنفدراسیون ها به برتری برزیلی ها اشاره کرد.
اسکولاری گفت: ما چهار پیروزی پیاپی در جام کنفدراسیون ها پشت سر گذاشتیم  وحالا اسپانیا می تواند ششمین تیمی باشد که آن را شکست می دهیم. تا امروز هم به اندازه کافی ثابت کرده ایم که برای تصاحب قهرمانی جام جهانی سال آینده شانس بسیار زیادی داریم و در دیدار فینال سعی می کنیم بر روی این موضوع تاکید کنیم . پیروزی مقابل اسپانیا چیز دیگری است و از بقیه پیروزی هایمان لذت بخش تر خواهد بود چرا که آنها را در فینال می بینیم و از طرفی شکست دادن تیمی که دو قهرمانی اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی دارد خیلی لذت بخش است.
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل عنوان داشت: برزیل در طول یک ماه گذشته سخت ترین شرایط را پشت سر گذاشت و بیشتر از اسپانیا برای قهرمانی شانس دارد. درست است، آنها قهرمان اروپا و جهان هستند اما دلیل نمی شود که برتر از ما باشند. آنها برتر از ما نیستند و قرار نیست همیشه ببرند.
اسکولاری در اد امه گفت و گویش افزود: پیروزی مقابل اسپانیا پیامی را به کل فوتبال دنیا مخابره می کند و آن هم این است که ما از همین اکنون برای قهرمانی در جام جهانی سال آینده اعلام آمادگی کرده ایم. بازیکنان من به اندازه کافی برای تحقق این هدف آماده هستند.
ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز عنوان داشت برزیل و اسپانیا در دیدار فینال جام کنفدراسیون ها شانس برابری برای پیروز شدن دارند.
به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ دل بوسکه گفت: اسپانیا باید نشان بدهد که از برزیل تیم بهتری است . ما باید ثابت کنیم دوران درخشان اسپانیا همچنان ادامه دارد هر چند تا امروز نیز به اندازه کافی این مساله را ثابت کرده ایم.
سرمربی تیم ملی اسپانیا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برزیل را تا آنجا که می توانیم تحت فشار قرار می دهیم. این فینال بسیار زیبا خواهد بود چون اوج تکنیک فوتبال به نمایش در می آید. اسپانیا  و برزیل روز بسیار سختی را در مقابل یکدیگر به نمایش در می آورند اما امیدوارم در پایان این دیدار سخت اسپانیا برنده باشد.
وی عنوان داشت: در دیدار فینال هیچ چیز به اندازه حمله های بی امان کاربرد ندارد. وقتی تیم هایی همانند برزیل و اسپانیا مقابل یکدیگر قرار می گیرند و قرار است برای تصاحب جام قهرمانی کنفدراسیون ها با هم بجنگند به غیر از حمله چه چیز دیگری می تواند اهمیت داشته باشد؟
اسکولاری خاطر نشان کرد: تیم ملی اسپانیا لازم نیست در دیدار فینال کار خاصی انجام بدهد، ما مثل همیشه خواهیم بود و با همان قدرت و توان همیشگی در مقابل حریف حاضر می شویم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها