دم نوش چای سبز

چای سبز از گیاهانی است که فواید بسیار زیادی دارد و تاثیر مثبتی روی دستگاه‌های بدن می‌گذارد.
کد خبر: ۵۷۱۷۰۴

دم نوش چای سبز باعث کاهش کلسترول در خون شده و امراض و حمله‌های قلبی را کاهش می‌دهد. همچنین نوشیدن یک فنجان از این دم‌نوش در بین وعده‌های غذایی از جمع شدن سلول‌های چربی جلوگیری می‌کند. چای سبز خون را رقیق می‌کند و آرام بخش است.

همچنین روی سلول‌های مغزی اثر گذاشته و باعث تقویت حافظه می‌شود. این چای برای پیشگیری از پارکینسون و آلزایمر هم مفید است. اگر می‌خواهید خستگی یک روز کاری را از خودتان دور کرده و با استرس‌هایتان خداحافظی کنید این دم نوش پیشنهاد خوبی است. چرا که با مصرف دراز مدت چای سبز ورم مفاصل کم می‌شود و درد ناشی از روماتیسم کنترل می‌شود. متخصصان زیبایی این دم نوش را به دلیل این که مینای دندان را تقویت کرده و از افتادگی و چروک زود​رس پوست جلو گیری می‌کند، توصیه می‌کنند. اگر در حال رعایت کردن رژیم غذایی برای کاهش وزن هستید این دم نوش به علت بالا بردن سوخت و ساز بدن باعث می‌شود چربی‌های ذخیره شدن در بدن زودتر از بین بروند. در آخر می‌توانید از چای سبز برای شستن موی سر و جلو گیری از ریزش مو، همچنین کم شدن چربی مو و درمان شوره سر استفاده کنید.

طرز تهیه:یک قاشق مربا خوری چای سبز، همراه یک تکه چوب دارچین، و یک قاشق مربا خوری زیره سبز را با یک لیوان آب جوش درون قوری ریخته و مدت ده دقیقه صبر کنید تا دم نوش شما آماده شود. می‌توانید هنگام مصرف کمی شکر به آن اضافه کنید تا طعم بهتری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها