آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال

حفظ برهانی، جذب پژمان نوری و دور شدن آرش افشین

حفظ برهانی، جذب نوری و دور شدن آرش افشین مهمترین خبرهای استقلال در چند ساعت گذشته بوده است.
کد خبر: ۵۷۰۶۱۴
حفظ برهانی، جذب پژمان نوری و دور شدن آرش افشین


به گزارش جام جم ورزشی، در حالی که بسیاری از باشگاه های فوتبال کشورهان خریدهای خود را در بازار نقل و انتقالات انجام داده اند، استقلالی ها تازه آستین های خود را بالا زده اند و به دنبال جذب بازیکن در این بازار پرهیاهو افتاه اند. علی فتح الله زاده خویی که به بهانه کمک نکردن دستگاه ورزش از مدیریت باشگاه استقلال استعفا کرده بود، حالا بر سر کار خود بازگشته و مذاکرات را بازیکنان آغاز کرده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال امروز پس از مذاکره با اکبرپور و جباری تماسی با پژمان نوری برقرار کرد تا حضور کاپیتان ملوان را در استقلال قطعی کند. نوری در گفت و گو با مسئولان این باشگاه تهرانی وعده داده یکشنبه به پایتخت می آید تا قراردادش را امضاء کند.
اقدام بعدی مدیرعامل مستعفی استقلال برقراری ارتباط با آرش برهانی بود؛ فتح الله زاده در تازه ترین صحبت های خود با بهترین گلزن تاریخ استقلال اعلام کرده نامش در لیست قلعه نویی بوده و سال آینده نیز آبی پوش می ماند. این در حالی است که تا چند ساعت قبل خبرهایی مبنی بر مذاکره جلالی با برهانی برای حضور آرش در تراکتورسازی مخابره شده بود.
خبر دیگر از استقلال اینکه مدیران باشگاه تا حدودی نسبت به جذب آرش افشین ناامید شده اند؛ خبرهای دریافتی استقلالی ها از این بازیکن اهوازی حکایت از آن دارد که او به سپاهان نزدیک شده و چه بسا طی روزهای آینده رسما به جمع طلایی پوشان اصفهانی ملحق شود.
لازم به یادآوری است امیر قلعه نویی فردا شب از کانادا به تهران می رسد تا از روز شنبه در تمرینات آبی پوشان شرکت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سید مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
۰
۰
اقای فتح ا000 زاده پژمان نوری یك پرسپولیسی است هیچ وقت نمی یاید استقلال خودش را خراب می كند با هواداران استقلال پوكیده

نیازمندی ها