مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی(کدرشته ۱۳۶۲) آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ برای داوطلبانی که براساس نتایج کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب رشته شده و یکی از کدرشته محل های تحصیلی از رشته طراحی صنعتی را انتخاب کرده اند فردا، ۱۰ خرداد برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۷۲۸۹
آزمون عملی رشته طراحی صنعتی کارشناسی ارشد

حسین توکلی گفت: فرآیند آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی کارشناسی ارشد ۹۲ با حضور ۶۲۱ داوطلب از ساعت ۱۵ روز جمعه، ۱۰ خردادماه ۹۲ آغاز می شود و داوطلبان برای انجام پروژه عملی آزمون خود مدت ۲۴۰ دقیقه فرصت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این آزمون منحصرا در شهرستان تهران برگزار می شود، افزود: داوطلبان لازم است یک ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی خود واقع در دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش به نشانی تهران، میدان فردوسی به سمت میدان انقلاب، جنب مترو، کوچه شاهرود، پلاک ۴، حاضر شوند.

توکلی با یادآوری اینکه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی کارشناسی ارشد از روز گذشته از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده است به داوطلبانی که تاکنون پرینت کارت آزمون خود را تهیه نکرده اند توصیه کرد که حداکثر تا ساعت ۲۴ امشب به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارت آزمون خود را دریافت کنند.

وی افزود: داوطلبان این آزمون می توانند پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org به یکی از سه شیوه جستجو براساس اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام، شماره پرونده و کد رهگیری و یا مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و از آن پرینت بگیرند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: هر داوطلب قبل از تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون، ضرورت دارد نسبت به پرداخت مبلغ ۱۵۰ هزار ریال به صورت اینترنتی که امکان آن در سایت سازمان سنجش فراهم شده است اقدام کند و سپس با دریافت کد پرداخت مبلغ اینترنتی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری در قسمت مربوطه، نسبت به پرینت کارت خود و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کند.

وی درباره چگونگی رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه داوطلبان این آزمون نیز گفت: داوطلبانی که پس از دریافت کارت، مغایرتی در اطلاعات مندرج در آن و اطلاعات واقعی خود مشاهده کردند لازم است برای رفع نقص از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر روز جمعه، ۱۰ خردادماه ۹۲ به نماینده سازمان سنجش مستقر در حوزه امتحانی دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش مراجعه و موضوع را تا مرحله برطرف شدن مشکل دنبال کنند.

توکلی از داوطلبان خواست که هنگام حضور در جلسه آزمون، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار خود را به همراه داشته باشند و از آوردن وسایل اضافی همچون کتاب، جزوه، تلفن همراه، پیجر، نت‌بوک و هرگونه وسیله الکترونیکی مجهز به دوربین فیلمبرداری و یا عکس‌برداری در جلسه آزمون خودداری کنند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها