پیشخوان

Beautiful Burundi

کشور بروندی به عنوان یکی از کشورهای قاره آفریقا مدتی است که به فکر توسعه صنعت گردشگری خود افتاده و در این زمینه گام های بسیار مفیدی نیز برداشته است. یکی از فعالیت های بسیار جالب و البته مفید دولت برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود در این صنعت، انتشار کتابچه راهنما برای معرفی جاذبه های گردشگری این کشور به ماجراجویان دنیاست.
کد خبر: ۵۶۶۵۴۱

 مهم​ترین سوژه این کتاب مربوط به تورهای سافاری در طبیعت بروندی است. جالب ترین ویژگی این کتابچه مورد نظر است که سیاستگذاران کلان صنعت گردشگری بروندی سعی کرده اند در کنار معرفی جاذبه های گردشگری کشورشان به تشویق سرمایه گذاری خارجی در صنعت گردشگری بروندی اقدام کنند و به قول معروف با یک تیر دو نشان بزنند.

Event tourism

ماهنامه ایونت توریسم به عنوان یکی از معتبرترین مجلات گردشگری در کشور بلژیک منتشر می شود. این ماهنامه سعی کرده در شماره های مختلف خود با توجه به فصل و زمان انتشارش بیشتر به معرفی جاذبه های گردشگری کشور بلژیک بپردازد. اما هرگز خود را در مرزهای این کشور محصور نکرده و مطالبی مربوط به جاذبه های مختلف قاره اروپا و دیگر نقاط جهان منتشر می​کند. ایونت توریسم در آخرین شماره خود که آوریل 2013 منتشر شده است علاوه بر بررسی صنعت گردشگری بلژیک به معرفی کشور ایتالیا وجشنواره​های مختلف آن می پردازد و مهم​ترین بخش شماره مذکور ایونت توریسم به معرفی جاذبه گردشگری جشن هالی اختصاص داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها