مربی پرسپولیس شده‌ام اما نگفته‌اند چه کار باید بکنم

باقری: کریمی را به پرسپولیس برمی گردانم

ابهام درمورد گزینه های کادر فنی پرسپولیس

کریم باقری منتظر بله علی دایی

سایت جام جم ورزشی/ علی دایی همچنان در فرانسه به سر می برد این در حالی است که حرف و حدیث هایی در مورد وضعیت کادر فنی پرسپولیس برای فصل آینده وجود دارد.
کد خبر: ۵۶۵۴۰۲
کریم باقری منتظر بله علی دایی


علی دایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس هنوز در مورد کادر فنی اش صحبتی نکرده ولی گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که شهریار با حفظ اکثر نفرات کادر فنی می خواهد بر روی نیمکت بنشیند.
آنطور که با خبر شدیم ژلکو میاچ بار دیگر در پرسپولیس دستیار علی دایی خواهد بود و به کارش با این مربی ادامه خواهد داد. دایی که چند گزینه خارجی دیگر را نیز پیش رو دارد قصد دارد تا کارش را همچنان با میاچ ادامه بدهد. در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودند که به طور قطع کریم باقری در کادر فنی آینده پرسپولیس حضور دارد، دایی در جلسه با رویانیان گفته که در این مورد تصمیم گیری و نظرش را به مدیر عامل باشگاه اعلام می کند. هر چند وضعیت کریم باقری و پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار دارد ولی طبق شنیده ها جواد منافی مربی و دستیار علی دایی در راه آهن حالا این شانس را دارد تا به عنوان یک گزینه پرسپولیس روی نیمکت سرخ ها بنشیند و باز هم دستیار دایی باشد.
سرمربی جدید پرسپولیس مثل مربی های قبلی اش نمی خواهد سعید شیرینی سرپرست تیمش باشد. علی دایی حتی در مورد وضعیت سرپرستی پرسپولیس هم در جلسه با رویانیان صحبت کرده  و از مدت ها پیش قصد داشت تا خوردبین را به عنوان سرپرست تیمش انتخاب و معرفی کند ولی نکته جالب توجه این است که رویانیان و مسئولان باشگاه پرسپولیس به محمد پنجعلی قول داده اند که برای فصل آینده او سرپرست پرسپولیس شود. البته در این بین شنیده می شود که در صورت سرپرستی خوردبین در پرسپولیس شاید از پنجعلی در کادر فنی جدید سرخ ها استفاده شود. انتخاب مربی برای دروازه بان های پرسپولیس موضوع دیگری است که این روزها ذهن دایی را مشغول کرده است. دایی دوست دارد تا از وجود بهزاد غلامپور در کادر فنی اش استفاده کند ولی از آنجایی که غلامپور قبلا دروازه بان استقلال بوده احتمال حضور او در پرسپولیس بسیار کمرنگ است. گفته می شود سعید عزیزیان و نیما نکیسا و حتی نفراتی چون احمدرضا عابدزاده برای حضور در کادر فنی پرسپولیس شانس دارند.

احسان هاشمی / جام جم ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
داریوش عرب
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
۰
۰
خاك بر سر من بشه كه كریم منتظر جواب علی دایی خودخواه بشه....و ای خدا .... ببین . . . این علی دایی رو چرا به جون ما پرسپولیسی ها انداختی
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
۰
۰
بابا كی این علی دایی رو میخواد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها