این دختر 13 ساله، دو سال قبل به طرز مرموزی مفقود شده بود

راز​جنازه‌کنار دریاچه

جسد دختربچه‌ سیزده​ساله‌ای که دو سال قبل مفقود شده بود سرانجام بعد از جستجوهای زیاد در حومه تگزاس پیدا شد.
کد خبر: ۵۶۴۶۲۴

خانواده این دختر که هیلی دارلین دان نام دارد، دو سال پیش به پلیس گزارش دادند فرزندشان گم شده است. اکنون کشف جنازه این دختر در نزدیکی دریاچه‌ای در منطقه اسکوری تگزاس به تمام امیدها درباره زنده بودن این کودک پایان داده و اعضای این خانواده را داغدار کرده است.

پلیس اسکوری در کنفرانس مطبوعاتی درمورد این پرونده اعلام کرد دلیل مفقود شدن و مرگ این دختر هنوز مشخص نشده است.

جنازه این کودک در فاصله 20 مایلی شمال غربی خانه او واقع در شهر کلرادو کشف شده است. این دختر سیزده​ساله بعد از طلاق گرفتن والدینش از یکدیگر با مادر و پدرخوانده خود زندگی می‌کرد. او دو سال در صدر فهرست افراد تحت جستجوهای پلیسی تگزاس قرار داشت و در تمام این مدت نام او از مطبوعات حذف نمی‌شد و در و دیوار شهر پر از عکس‌های وی بود. بیش از صد بیلبورد شهری حاوی عکس او در نقاط مختلف نصب شده بود و در ایالات دیگر نیز جستجوها برای پیدا کردن او ادامه داشت. پدرخوانده هایلی گفته است آخرین بار یک روز قبل از گم شدن هایلی او را در حوالی خانه دیده و دخترک گفته می‌خواهد به دیدن پدرش برود و سپس شب را در خانه یکی از دوستانش سپری خواهد کرد اما دخترک نه به دیدن پدرش و نه به خانه دوستش رفته بود. از آن زمان پلیس، دوستان و آشنایان این دختر به دنبال او بودند تا این‌که سرانجام لحظه تلخ در مسیر تحقیقات فرارسید.

پلیس توضیح نداده جسد هنگام کشف در چه شرایطی بوده یا علت مرگ، قتل بوده یا حادثه دیگری موجب شده است هایلی جانش را از دست بدهد. مقامات در طول دو سال گذشته گفته بودند ممکن است پدرخوانده این دختر در گم شدن هایلی ذی‌نفع باشد البته او هیچ وقت به طور رسمی به این جرم متهم نشد. پلیس در نخستین روزهای جستجو اعلام کرده بود به نظر می‌رسد مادر هایلی در مورد هویت پدرخوانده او دروغ می‌گوید و بخوبی توضیح نمی‌دهد این مرد در این حادثه نقشی داشته است یا نه. یکی از افسران پرونده گفته بود: مادر هایلی به سوال‌هایی که درمورد پدرخوانده می‌شود جواب سربالا می‌دهد.

مادر هایلی به همین دلیل و به جرم همکاری نکردن و دروغگویی به پلیس سال 2011 پای میز محاکمه رفت و به 90 روز زندان محکوم شد البته عده‌ای معتقد هستند جواب‌های ضد و نقیض و ناقص این زن به سوالات پلیس بر اثر استرس و ترس از مشکوک شدن ماموران به شوهرش بوده است. مادر هایلی می‌گوید: شوهرم از آن اتفاق بسیار ناراحت بود و تمام روز را پشت کامپیوتر بود تا بلکه بتواند کوچک‌ترین چیزی در مورد هایلی پیدا کند این درست نیست که بخواهیم به وی تهمت بزنیم.

او ادامه می‌دهد: من و دیگر اعضای خانواده همان موقع قول دادیم شماره تلفن‌های‌مان را عوض نکنیم تا هر زمانی که پلیس به ما احتیاج پیدا کرد بتواند تماس بگیرد. ما قول دادیم هر چند سال هم که از گم شدن دخترم بگذرد باز هم گوش به زنگ بمانیم.

این زن در ادامه می‌گوید: این‌که دخترم دیگر زجر نمی‌کشد و آرام گرفته مایه تسلی خاطر است. امیدوارم بتوانیم با این موضوع کنار بیاییم البته تحمل این داغ بسیار سخت است. دنیا بدون دخترم معنا ندارد. ما دو سال به خودمان دلداری می‌دادیم که شاید او زنده باشد و روزی به خانه بازگردد.

گزارش‌های ضد و نقیضی در مورد رفتار خانواده هایلی در زمان مفقود شدن و بعد از افشای خبر مرگش وجود دارد. با این حال پدرخوانده هایلی از مرگ او ابراز تاسف کرده و گفته است او را مانند دختر خودش دوست داشت و از دست دادنش مصیبت است: حاضر بودم هر کاری بکنم تا او دوباره پیش ما بازگردد. آخرین لحظاتی که او را دیدم هرگز فراموش نمی‌کنم. قرار بود روز بعدش پیش ما برگردد اما هرگز بازنگشت. او دختر خوب و مهربانی بود و من خیلی دوستش داشتم.

پلیس اعلام کرده است تحقیقات در مورد مرگ مشکوک هایلی ادامه دارد و در صورت به دست آمدن سرنخ‌های جدید، نتایج را اعلام خواهد کرد. پلیس همچنین به خانواده و بازماندگان هایلی به خاطر از دست دادن این دختر نوجوان تسلیت گفت.

منبع: میل آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها