یکی از گزینه‌های پرسپولیس پرید؛

ابراهیم‌زاده سرمربی تراکتورسازی تبریز شد

قنبرزاده:با گزینه های دیگری مذاکره کردیم

قرارداد ابراهیم زاده با نفت منتفی شد

مدیرعامل باشگاه نفت از منتقی شدن ادامه همکاری این باشگاه با منصور ابراهیم‌زاده پس از مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۳۶۶
قرارداد ابراهیم زاده با نفت منتفی شد

منصور قنبرزاده از قطعی شدن جدایی منصور ابراهیم‌زاده در تیم فوتبال نفت تهران خبر داد و ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرار بود این مربی تا روز سه‌شنبه به ما خبر نهایی در خصوص ادامه همکاری با تیم فوتبال نفت را اعلام کند اما ما به خاطر ایشان دو روز دیگر صبر کردین ولی پاسخی از ایشان دریافت نکردیم.

وی همچنین اضافه کرد: با توجه به مذاکره منصور ابراهیم‌زاده با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده و امیدواریم با این باشگاه به توافق نهایی برسد و اینکه ما هم با گزینه‌های دیگری مذاکره کردیم، ادامه همکاری ما با این مربی منتفی شد. ما نام ابراهیم‌زادهرا از فهرست مربیان نفت حارج کرده و دیگر به ایشان فکر نمی‌کنیم. در این شرایط حداکثر تا روز یکشنبه گزینه نهایی نفت تهران برای هدایت این تیم در فصل آینده اعلام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در مورد اینکه مباحث مالی تا چه اندازه در جدایی ابراهیم‌زاده از باشگاه نفت تهران نقش داشته است، تاکید کرد: ما اعتقاد داریم منابع مالی را باید مدیریت کرد زیرا با ادامه این رویه و با توجه به رقم‌های نجومی که برخی از باشگاه‌ها برای جذب نفرات مدنظرشان پرداخت می‌کنند، فوتبال نابود می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در این شرایط حاضر نشدیم قرارداد ایشان را نسبت به فصل گذشته 15 درصد افزایش دهیم، مبلغی که 20 درصد از سقف قرارداد تعیین شدن از سوی فدراسیون است. با توجه به تمام این مسائل باید اعلام کنم دلیل اصلی قطع همکاری ما با منصور ابراهیم‌زاده، عدم تفاهم مالی بود.

قنبرزاده در پایان در مورد اینکه اگر ابراهیم‌زاده با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید و حاضر باشد با همان قرارداد مورد نظر شما با تیم نفت همکاری کند، آیا به همکاری خود با این مربی ادامه می‌دهید؟، به مهر گفت: به دلیل اینکه با گزینه‌های جدید مذاکره کردیم، هر شرایط مالی که از سوی منصور ابراهیم‌زاده اعلام شود را قبول نکرده و موضوع برای‌مان پایان یافته تلقی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها