خوب شد درگیری را گردن من نینداختند!

شمس: آیندگان خرابه‌ای از کمیته‌ فوتسال را تحویل می‌گیرند

نگران اشخاصی هستم که می‌خواهند پس از این به کمیته فوتسال بیایند چون خرابه‌ای را تحویل می‌گیرند.
کد خبر: ۵۶۲۳۴۵
شمس: آیندگان خرابه‌ای از کمیته‌ فوتسال را تحویل می‌گیرند


 حسین شمس  در خصوص شرایط تیم فوتسال بهزیستی عنوان کرد: برای اولین بار است که تیمی به این شکل تشکیل می‌شود. در تیم ما 5 بازیکن از بهزیستی، 5 بازیکن از کم‌شنوایان و ناشنوایان و 5 بازیکن آزاد حضور دارند. دو هفته است که تمرینات خود را در سالن هندبال آغاز کرده‌ایم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با قدرت در لیگ حاضر شویم.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس از این تیم حمایت می‌کند، یادآور شد: افراد خیر و نیکوکار در این امر حضور دارند. البته در زمینه‌های فرهنگی و معنوی باشگاه پرسپولیس کمکهای خود را انجام می‌دهد و از ما حمایت می‌کند تا با قدرت در مسابقات حاضر شویم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد درگیری نظری و فراشی در تمرینات تیم ملی خاطرنشان کرد: ابتدا باید بگویم همین که این درگیری را گردن من نینداختند جای شکرش باقی است! در حال حاضر هر اتفاقی می‌افتد حسین شمس مقصر آن بوده است. به هر حال مربی باید نظمی در تیم برقرار کند و اجازه این اتفاقات را ندهد. ترجیح می‌دهم در این زمینه صحبت نکنم. هر زمان که لب به سخن می‌گشایم آقایان ناراحت می‌شوند. صحبت خاصی نمی‌کنم. این مسائل کار ما نیست و بروند با آقایانی صحبت کنند که به فوتسال نزدیک هستند.

شمس در مورد اینکه آیا این مسائل در زمان سرمربیگری او هم وجود داشت، یادآور شد: کسی در آن زمان جرات نداشت پایش را از گلیمش درازتر کند. مصطفی نظری روحیه‌ای دارد که زمانی که گل می‌خورد از لحاظ روحی و روانی به هم می‌ریزد. هم‌اکنون در تیم ملی آنقدر بی نظمی شده که اجازه می‌دهند هر اتفاقی رخ بدهد و به مربی تیم توهین شود. جالب اینجاست که سرمربی تیم هم طرف بازیکن را می‌گیرد. اولین باری است که در دنیا چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

وی افزود: جای تاسف دارد که چنین مسائلی به وجود می‌آید. آقایان دنبال بهانه بودند تا اسم افراد را از تیم خط بزنند. با افکار عمومی بازی می‌کنند اسم نظری قبل از مسابقات ارسال نشده بود و حالا بهانه‌ای پیدا کردند و بحث اخراج او را مطرح می‌کنند. زمانیکه برخورد قاطع صورت نمی‌گیرد بازیکنان جرات پیدا می‌کنند تا با مربیان دیگر هم چنین برخوردهایی کنند. این هم دلیل آن است که سرمربی تیم ملی به تازگی به فوتسال بازگشته و به خاطر اینکه جایگاه خود را حفظ کند به بازیکن باج می‌دهد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره این موضوع که چرا ما هم‌اکنون نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ دیدار دوستانه برگزار کنیم، گفت: زمانیکه ما در تیم ملی حضور داشتیم با سفر به کشورهای مختلف پولی هم دریافت می‌کردیم. ما به لیبی رفتیم و 50 هزار دلار پول گرفتیم. نه تنها خرجی برای فدراسیون نداشتیم بلکه درآمدزایی هم می‌کردیم. اما هم‌‌اکنون تیمی حاضر نمی‌شود با ما مقابله کند. زمانیکه سوم آسیا می‌شویم، در جام جهانی ناکام می‌شویم طبیعی است که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. آقایان هم به گونه‌ای رفتار می‌کنند که به جای پاسخگویی قلدرانه برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه کسانیکه برای اصلاح فوتسال نظر می‌دهند برای آن خط و نشان می‌کشند. نگران کسانی هستم که پس از این می‌خواهند کمیته فوتسال را تحویل بگیرند و چه خرابه‌ای را تحویل بگیرند.

شمس درباره اینکه افتخاری اعلام کرده قراردادش برای امضا نزد کفاشیان رفته بود اما زمانیکه مصاحبه‌هایی علیه فدراسیون انجام داد این موضوع منتفی شد، به فارس گفت: متاسفم که آزادی‌های اولیه در فدراسیون وجود ندارد. من دنبال سرمربیگری تیم ملی نیستم به هیچ وجه هم مدعی حضور نیستم. مردم فشار می آورند که من برگردم. کفاشیان اگر از من بدش می‌آید برای خود اوست. من حرف خودم را می‌زنم اگر نخواهم اینگونه باشم دیگر حسین شمس نیستم به هیچ عنوان به تیم ملی باز نخواهم گشت زیرا کار کردن در این فدراسیون ارزشی ندارد. فدراسیونی که فوتسال را به امان خدا گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها