رییس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد

پیگیری قضایی تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی

مرتضوی در جمع خبرنگاران:

راه اندازی هرگونه کاروان و کارناوال خلاف قانون است

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به حضور 400 نفری حامیان محسن رضایی در اطراف وزارت کشور گفت: راه اندازی هرگونه کاروان و کارناوال خلاف قانون است و تبلیغات زودهنگام محسوب می شود.
کد خبر: ۵۶۱۳۷۳
راه اندازی هرگونه کاروان و کارناوال خلاف قانون است

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، سید صولت مرتضی بعدازظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا همراهی 400 نفره محسن رضایی به ستاد انتخابات کشور و راه اندازی کاروان برای ثبت نام وی در انتخابات ریاست جمهوری خلاف قانون است یا خیر، گفت: براساس قوانین انتخابات تبلیغاتی انتخاباتی بعد از زمانی است که وزارت کشور اسامی نامزدهای نهایی را رسما اعلام می کند.

وی افزود: قبل از این تاریخ هرگونه تبلیغات از سوی هر فرد، نهاد و یا سازمانی که باشد خلاف قانون است.

دبیر ستاد انتخابات کشور افزود: راه اندازی کاروان ها و کارناوال ها و انسداد خیابان توسط حامیان کاندیداها خلاف قانون است و توصیه ما به نامزدهای انتخاباتی این است که چارچوب های انتخاباتی را رعایت کنند.

مرتضوی گفت: ما به افرادی که مشهور هستند و احتمال کاندیداتوری انها نیز وجود داشت اعلام کردیم که قبل از حضور این افراد مدیر برنامه آنها جهت هماهنگی ها در ستاد انتخابات حضور یابد.

وی تصریح کرد: ما به این افراد اعلام کردیم که حداکثر 10 تا 15 نفر می توانند این نامزدها را در ستاد انتخابات همراهی کنند.

دبیر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: راه اندازی کاروان ها در هنگام ثبت نام خلاف قانون بوده و هر گونه رفتار خلاف قانون از سوی مسئولین به دستگاه های نظارتی گزارش می شود.

محسن رضایی دقایقی پیش در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافت و ثبت نام کرد که حدود 400 نفر از حامیانش، وی را در حضور به ستاد انتخابات همراهی می کردند و باعث ازدحام در وزارت کشور شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها