رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد:

8 میلیون زائر در نوبت عمره قرار دارند

اولویت‌های جدید حج تمتع اعلام شد

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: دارندگان ودیعه‌های حج تمتع بیست‌ویکم آبان 84 تا بیستم آذر84 می‌توانند برای نام‌نویسی به کاروان‌های معرفی شده در شهرستان‌ها مراجعه کنند.
کد خبر: ۵۵۹۵۴۵

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، با توجه به پایان فراخوان نوبت اول، در راستای تکمیل ظرفیت‌های موجود، همه ودیعه‌گذاران حج تمتع بیست‌ویکم آبان 84 تا بیستم آذر 84 که در بانک ملی ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به منظور تشرف به حج تمتع 1392 برای تکمیل ظرفیت‌های موجود، به کاروان‌های اعلام شده در سطح استان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

براساس این گزارش، واجدان شرایط تشرف می‌توانند با مراجعه به سامانه http:‌/‌‌/‌haj92.ir از ظرفیت خالی و فهرست اسامی مدیران کاروان‌های استان (به تفکیک شهر و شهرستان) مطلع و از ساعت 10 صبح امروز برای نام‌نویسی در ظرفیت خالی هر کاروان اقدام کنند.

این گزارش حاکی است، چنانچه ظرفیت 50 درصد ثبت‌نام اینترنتی (غیر حضوری) هر کاروان در این مرحله تکمیل نشده باشد، افراد می‌توانند در سقف تعیین شده، به‌صورت غیرحضوری از طریق آدرس و سامانه فوق ثبت‌نام اینترنتی کنند.

این فراخوان فقط به منظور تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌هاست، از این‌رو به محض تکمیل ظرفیت کاروان (در سطح شهر و شهرستان) ثبت‌نام نیز متوقف می‌شود. گفتنی است، در مراجعات حضوری ثبت‌نام بر اساس مراجعه افراد است که در صورت مراجعه همزمان، نام‌نویسی با رعایت اولویت و سابقه ثبت‌نام بانکی از افراد فوق خواهد بود.

سازمان حج و زیارت حداقل و حداکثر قیمت کاروان‌های حج امسال را به ترتیب 9 و 12 میلیون تومان اعلام کرده و قرار است در حج امسال حدود 70 هزار ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها