حادثه ای که به خیر گذشت

انفجار گاز شهری + عکس

تخریب ساختمان مسکونی بر اثر انفجار گاز

نشت گاز از آبگرمکن دیواری، انفجار مهیب گاز شهری را در یک ساختمان قدیمی ساز رقم زد و دو شهروند مسن را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۵۵۲۹۱۶
تخریب ساختمان مسکونی بر اثر انفجار گاز

به گزارش روز سه‌شنبه جا‌م‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری 125، ساعت 14:33 دقیقه امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاهای 8، 85 و نجات 1 را به خیابان امام خمینی، خیابان ایمانی اعزام شدند.

علی اسدی رئیس ایستگاه 8 در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی ساز به مساحت تقریبی 80 متر مربع دیده می شد که به طور کامل تخریب شده واسباب و اثاثیه آن نیز به اطراف پرتاب شده بود و زوج ساکن ساختمان که یک مرد 57 ساله و زن 47 ساله بود را دچار سوختگی و مصدومیت کرده بود.

وی ادامه داد: بر اثر این انفجار ساختمان های اطراف محل حادثه و شیشه های پنجره و دیواره های کناری نیز دچار خسارت شده بود.

اسدی درباره عملیات آتش نشانان گفت: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق وگاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه اقدام به جستجو و بررسی ساختمان کردند و مصدومین حادثه را از محل خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

علیرضا جهانبخش فرمانده اولین گروه آتش نشانان حاضر در محل نیز خاطر نشان کرد: انفجار شدید گاز شهری باعث تخریب دیواره های شمالی و جنوبی ساختمان و به بیرون پرتاب شدن اثاثیه منزل به داخل خیابان و حیاط شده بود و خساراتی را نیز به ساختمان های اطراف وارد کرده بود.

وی افزود: در این حادثه آتش نشانان خانم 47 ساله را که قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه از داخل ساختمان خارج شده بود تحویل عوامل اورژانس دادندو پس از جستجو در داخل ساختمان مرد 57 ساله را که در زیر آوار گرفتار شده بود را با رعایت کامل نکات ایمنی خارج و توسط برانکارد به مکان امن و امدادگران اورژانس تحویل دادند.

کارشناسان منطقه چهار پس از بررسی محل، علت حادثه را نشت گاز شهری از آبگرمکن دیواری در داخل واحد مسکونی اعلام کردند که با کبریت کشیدن خانم خانه برای روشن کردن آن، انفجار و در پی آن تخریب شدید ساختمان را به همراه داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها