انتقاد شدید کاپیتان سابق تیم ملی والیبال؛

نادی : لباس تیم ملی به تن بعضی ها خیلی گشاد است

علی نادی کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان پس از آن که به تیم ملی دعوت نشد جلسه‌ای را با داور زنی برگزار کرد که حاصل آن چیزی را تغییر نداد.
کد خبر: ۵۵۲۷۴۸
نادی: حقم بازی در لیگ جهانی بود


علی نادی کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسه‌ای که داورزنی رئیس فدراسیون والیبال داشتم، در مورد علت عدم دعوتم به تیم ملی صحبت کردیم.
وی تصریح کرد: داورزنی پس از صحبت‌های انجام شده گفت: که باید زمان مشخصی را به استراحت اختصاص دهم در صورتی که من مخالف این نظر هستم، چون به هیچ عنوان به استراحت احتیاج ندارم.
**برای جهانی شدن زحمت کشیدم

دفاع وسط اسبق تیم ملی والیبال یادآور شد: من برای اینکه تیم ملی ایران به لیگ جهانی صعود کند زحمات زیادی کشیدم و حضور در این پیکارها حقم است، ولی مسئولان اصرار دارند که باید به استراحت بروم.
**چرا با شخص ولاسکو صحبت نکردید؟
علی نادی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: صحبت کردن با ولا‌سکو بی‌فایده است چون به هیچ عنوان جواب مشخص و قانع کننده‌ای نمی‌دهد.
وی در خصوص این که تیم ملی در پست دفاع وسط نیاز به پشتوانه‌سازی دارد، اظهار داشت: پشتوانه‌سازی و توجه به نیروهای جوان یکی از کارهای خوب و بسیار حرفه‌ای است اما به نظر من مسئولان می‌توانند در مسابقات تدارکاتی و یا جامهای مختلف بین‌المللی و یا حتی آسیایی بازیکنان جدید و جوان را مورد ارزیابی قرار دهند نه مسابقات حساس و سنگین لیگ جهانی.
وی گفت: در حال حاضر تمرینات وزنه و بدنسازی را در مجموعه ورزشی انقلاب دنبال می‌کنم تا از نظر جسمانی در شرایط مطلوب و آماده باشم.
کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در مورد پاسخ به این سوال که اگر به طور مجدد به تیم ملی دعوت شود آیا با فدراسیون همکاری خواهد کرد؟ اظهار داشت: ارتباط من با تیم ملی قلبی است، وظیفه‌ام خدمت به والیبال ایران است تاکنون بدون هیچ چشم داشت مالی برای تیم ملی ایران کار کرده‌ام، با وجود شرایط کنونی اگر حتی پس از مسابقات لیگ جهانی به تیم ملی دعوت شوم با کمال میل با آنها همکاری می‌کنم.
نادی در خصوص شرایط روحی خود پس از اتفاقات اخیر گفت: در روزهای اول تحمل این خبر برایم بسیار سخت و سنگین بود اما به مرور زمان متوجه شدم که باید با واقعیت کنار بیایم و بپذیرم و به تصمیم سر مربی تیم ملی احترام بگذارم.
وی خاطر نشان کرد: برای تیم ملی والیبال ایران و حضور درخشان در مسابقات لیگ جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم بدون هیچ مشکلی در این مسابقات نتایج قابل قبولی کسب کنند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها