کاسمین اولاری می‌گوید استقلال با روشی که برابر العین ارائه داد می‌تواند قهرمان آسیا شود.
کد خبر: ۵۴۹۵۹۷


به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال العین پس از شکست این تیم برابر استقلال در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا می‌خواهم این پیروزی را به استقلال تبریک بگویم. این شکست برای ما آسان نبود. ما فوتبال خوبی بازی کردیم و نمایش باکیفیتی ارائه دادیم. استقلال خیلی خوب بازی کرد و نتیجه گرفت. امروز روز خوب ما نبود. این نشان می‌داد که تیم‌مان کیفیت لازم را دارد. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما استقلال اولین فرصت خود را به گل تبدیل کرد و این باعث شد که تیم ما باز شود و استقلال گل دوم را بزند. ما سپس تلاش کردیم که نتیجه را تغییر دهیم اما موفق نشدیم.

وی ادامه داد: استقلال می‌تواند با همین شیوه این جام را فتح کند اما ما قصد داریم که در بازی برگشت انتقام این شکست را از استقلال بگیریم.

وی در ادامه درباره داوری این بازی گفت: نظر خاصی راجع به داور ندارم و صحنه خاصی هم به یاد نمی‌آورم که قابل ذکر باشدبازی خوبی بود و فکر می‌کنم که تماشاگران از دیدن آن لذت بردند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره محمد عبدالرحمان بازیکن تیمش گفت: بازیکن جوان و خوبی است. پتانسیل لازم را برای پیشرفت دارد اما باید بیشتر کار کند تا بتوانیم از او در ترکیب اصلی استفاده کنیم اما فعلا شرایط خوبی ندارد. می‌خواستیم او را با بن یعقوب تعویض کنیم اما همان لحظه استقلال به گل رسید و مجبور شدیم که تعویض را تغییر دهیم.

در ادامه خبرنگاری از سرمربی العین پرسید چرا پیش از بازی با قلعه‌نویی دست داد و احوالپرسی کرد. او در پاسخ گفت: مسئله خاصی نبود فقط به ایشان تبریک گفتم به خاطر کار بزرگی که در استقلال انجام داده و افتخاراتی که با این تیم به دست آورده است. فوتبال فرصتی اسنت که باید از آن استفاده کنیم تا روابط بینابین را بهتر کنیم.

در ادامه خبرنگاری از سرمربی العین پرسید چرا پیش از بازی با قلعه‌نویی دست داد و احوالپرسی کرد. او در پاسخ گفت: مسئله خاصی نبود فقط به ایشان به خاطر کار بزرگی که در استقلال انجام داده و افتخاراتی که با این تیم به دست آورده تبریک گفتم. فوتبال فرصتی است که باید از آن استفاده کنیم تا روابط بینابین را بهتر کنیم.

وی در ادامه درباره تعویض‌هایش در طول بازی گفت: تعویض‌های من تاکتیکی بود. وقتی یوسف را داخل زمین آوردیم دو بر صفر عقب بودیم. او بازیکن جوانی است و اولین بازی‌اش را در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد. وقتی برابر تیم قدرتمندی مثل استقلال بازی می‌کنید نباید فرصت‌ها را از دست بدهید. هرچند ما برخی از بازیکنان‌مان را نداشتیم و نتیجه این شد که بازی را باختیم.

خبرنگاری در ادامه به سرمربی العین گفت که تیمش به جز 15 دقیقه اول ، بازی رو به جلویی انجام نداد و به نظر می‌رسد تیمش برنامه خاصی برای پیروزی در این بازی نداشته است. او در پاسخ گفت: شاید شما مسابقه دیگری را تماشا کرده‌اید! قبل از اینکه استقلال به گل برسد در نیمه دوم الکس بروکس می‌توانست یک موقعیت تک به تک را به گل تبدیل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها