رییس پلیس فتای کرمان اعلام کرد که کارشناسان این بخش با انجام 12 ساعت کار فنی توانستند عاملان انتشار پیامک ˈبخشیده شدن خلافی خودروˈ را دستگیر کنند.
کد خبر: ۵۴۷۸۳۵
دستگیری عاملان انتشار پیامک« بخشیده شدن خلافی خودرو »

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ˈکامبیز اسماعیلیˈ اظهارداشت: پیامکی در بهمن ماه امسال با متن ˈاگر ماشین تان خلافی دارد، شماره سریالی که روی کارت مشخصات ماشین به صورت عمودی نوشته شده را به شماره اعلامی ارسال تا خلافی شما به مناسبت 22 بهمن بخشیده شودˈ برای هموطنان ارسال شده بود که موجب تشویش اذهان عمومی شد.

وی افزود : از این رو پلیس فتا تحقیقات خود را در زمینه ارسال این پیامک آغاز کرد و با پیگیری های کارآگاهان متخصص این پلیس، سرانجام سه متهم مربوط به این پرونده شناسایی و درعملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

اسماعیلی گفت : متهمان ضمن اعتراف صریح اعلام کردند که در سطح شهر شایعه شده بود که چنین طرحی از سوی پلیس راهور انجام می شود ، بنابراین برای اطلاع رسانی به دوستان، اقدام به ارسال این پیامک کردیم ولی هرگز تصور نمی کردیم که توسط پلیس دستگیر شویم.

رییس پلیس فتای کرمان خاطرنشان کرد که هم اکنون متهمان به همراه پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مقصودلو
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
۰
۰
وضعیت سایت شما خیلی خیلی خراب است مثلا قبلا امكان ضبط جدول بود ولی حالا خود روزنامه باز نمیشود مثلا من جدول روز 5 شنبه را میخواستم كه اصلا موفق نشدم
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
۰
۰
با سلام ضمائم روزنامه چرا مشخص نیست.

نیازمندی ها