گزارش تمرین پرسپولیس؛

تشویق مدافعان توسط گل محمدی

راه‌مان را برای قهرمانی هموار می کنیم

گل‌محمدی: حق‌مان است حداقل یک جام بگیریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جام حذفی فرصت خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و آن را راحت از دست نمی‌دهیم.
کد خبر: ۵۴۶۷۳۴
گل‌محمدی: حق‌مان است حداقل یک جام بگیریم

یحیی گل‌محمدی در حاشیه افتتاح مرکز آموزش علمی کاربردی پرسپولیس گفت: برای اولین بار است که این کار در کشور انجام می‌شود و جا دارد از تمامی مسئولانی که این مرکز را راه‌ انداخته‌اند و کار نوینی انجام دادند تشکر کنیم. جوانانی که در رابطه با فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی علاقه دارند کار کنند این مرکز جای خوبی است که به فعالیت بپردازند.
وی در مورد اینکه آیا شرکت کنندگان باید پرسپولیسی باشند و از آنها استعلام گرفته خواهد شد، عنوان کرد: اگر پرسپولیسی هم نباشند به نوعی زیر دین باشگاه پرسپولیس هستند اما حداقل افرادی که برای یادگیری می‌آیند باید عاشق فوتبال باشند. الان دیگر استعلام نداریم و این کارها مربوط به قدیم است.
وی در مورد اینکه این روزها به بخشش او از سوی کمیته انضباطی انتقادات زیادی می‌شود و اینکه آیا این مسئله اینقدر مهم است،‌گفت: واقعا به نظر شما این مسئله مهم است؟ بعد از بازی هم اعلام کردم که در دو سه بازی که کنار خط نبودم تیم‌مان نتیجه گرفته و مشکلی نبوده است. باز هم به رای کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم. آنها مرا بخشیدند و مطمئن باشید این مسئله هیچ ربطی به جلسه رویانیان و کفاشیان نداشته است. بعد از اخراجم نامه‌ای به کمیته انضباطی دادیم و برای من و حسینی فرجام‌خواهی شد که این موضوع در مورد من مورد موافقت قرار گرفت.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا در سفر به اصفهان به دلیل مشکلاتی که در بازی با سپاهان رخ داد؛ مواد غذایی با خود می‌برند، و اینکه چه دلیلی داشته که هتل خود را عوض کردند، خاطرنشان کرد: آن موضوعی که در بازی با سپاهان به وجود آمد فقط یک اتفاق بود و تمام شده است. مواد غذایی و آب معدنی هیچ مشکلی ندارد. در جریان تغییر هتل نیستم و طبق روال طبیعی کارها دنبال می‌شود. به این مسائل حساسیت نشان نمی‌دهم.
گل‌محمدی در مورد اینکه پسرش با پرسپولیسی‌ها تمرین می‌کند و آیا از او مثل برخی‌ها در دیدارهای دوستانه استفاده خواهد کرد، گفت: بحث تمرین وجود ندارد و پسرم در کنار زمین برای خودش می‌دود و کار با توپ انجام می‌دهد. او در این حدها نیست که بخواهد در دیدارهای دوستانه بازی کند و فقط اختصاصی خودش کار می‌کند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا استفاده از فرزندان مربیان در دیدارهای دوستانه منطقی است، عنوان کرد: نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستید و چرا این سؤال‌ها را می‌پرسید.
سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار تیمش در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن گفت:‌در یک جبهه دیگر و در جام حذفی باید به مصاف ذوب‌آهن برویم. ذوب‌آهن شرایط خوبی دارد و هر کسی که انگیزه و انرژی بیشتری داشته باشد می‌تواند به موفقیت برسد. بعد از دیدار مقابل صبا بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند و کاملا آماده این دیدارها هستیم. امیدوارم فردا پیروز از میدان خارج شویم و راه‌مان را برای قهرمانی هموار کنیم.
گل‌محمدی افزود: امید زیادی به موفقیت در جام حذفی داریم. این مسابقات فرصت خوبی است که با انجام سه چهار مسابقه قهرمان شویم. این بازی‌ها را راحت از دست نخواهیم داد و با توجه به شرایطی که داریم حق‌مان است حداقل یک جام بگیریم. همچنین در لیگ برتر نیز تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش به فارس گفت:‌مصدوم ما علی کریمی و با رای کمیته انضباطی بنگر را در اختیار نداریم. بقیه بازیکنان آماده هستند و مشکلی ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها