اقدام عجیب فدراسیون شمشیربازی؛

هر ورزشکار یک همراه!

فدراسیون شمشیربازی تقریبا به اندازه ورزشکارانش، مسوولان خود را هم به رقابت های آسیایی تایلند اعزام کرده است.در اوضاع ارزی و در حالی که انتظار می رود ورزشکاران با اهداف مدال آوری به مسافرت ها اعزام شوند دلیل اعزام همراهان به مسافرت ها مشخص نیست.
کد خبر: ۵۴۶۶۰۵
هر ورزشکار یک همراه!

رقابت های قهرمانی شمشیربازی جوانان و نوجوانان آسیا در تایلند برگزار می شود که فدراسیون ایران به اندازه ورزشکارانش از مسوولان خود برای شرکت در رقابت های تایلند اعزام کرده است!
این دوره ار رقابت ها از 15 اسفند در تایلند برگزار می‌شود و فدراسیون شمشیربازی همانند همیشه ورزشکاران اسلحه سابر و اپه را به این رقابت ها اعزام کرده و تنها یک شمشیرباز در اسلحه فلوره در رقابت‌ها شرکت می‌دهد. نکته جالب توجه در کاروان ورزشی ایران مسوولان همراه ملی پوشان هستند که در واقع کل فدراسیون نشین ها محسوب می شوند.
تیم ملی شمشیربازی ایران در این رقابت ها 15 ورزشکار دارد که در دو بخش آقایان و بانوان و در اسلحه های اپه و سابر شرکت می کنند و تنها یک نماینده در بخش فلوره دارد. سیامک فیض عسگری و علیرضا طاهرخانی نیز به عنوان مربی در کنار ملی پوشان هستند، اما نکته جالب توجه حضور دیگر مسوولان ورزشی فدراسیون در این سفر است که تعدادشان به اندازه ملی پوشان است.
فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون، پیمان فخری دبیر فدراسیون، انوش جهانی نایب رئیس فدراسیون، هومن کاظمی دبیر هیات استان تهران، محسن وحدانی مدیر روابط عمومی فدراسیون، سیامک فیض عسگری مدیر تیم های ملی، علیرضا طاهرخانی به عنوان مربی و شهناز کرود سرپرست بانوان از فدراسیون به تایلند اعزام شده اند و علی رغبتی و اکبر حسن پور از وزارت ورزش نفراتی هستند که به این رقابت‌ها اعزام شده اند.
اگر قرار است مسوولی به این رقابت ها اعزام شود تنها چند مربی کافی است. آیا بهتر نبود فدراسیون شمشیربازی به جای 10 مسوول چند ملی پوش نوجوان و جوان در اسلحه فلوره را به تایلند اعزام می کرد تا پس از سال ها در این رشته نیز فعالیتی انجام شود؟ چرا فدراسیون شمشیربازی سرمایه گذاری در فلوره را تعطیل کرده و حتی چند ملی پوش به قهرمانی آسیا اعزام نمی کند تا ورزشکاران ایرانی خودشان را محک بزنند. شاید فدراسیون پس از سال ها در این اسلحه ورزشکاری ندارد که به قهرمانی آسیا اعزام کند؟
فدراسیون شمشیربازی در بخش بانوان و در اسلحه اپه آرزو قاره گوشی، سکینه نوری و نگین مکلایی را انتخاب کرده و در اسلحه سابر هم نجمه ساز نچیان، کیانا باقرزاده، پریما برزگر و محدثه طاهرخانی نفرات اعزام شده به تایلند هستند، که کیانا باقرزاده و محدثه طاهرخانی به ترتیب فرزند رئیس فدراسیون و خواهرزاده مربی تیم ملی هستد. البته حمید رضا طاهرخانی برادر مربی تیم ملی نیز به عنوان ورزشکار در جام جهانی اسپانیا حاضر بود.
در بخش آقایان نیز امیررضا کنعانی، بهنام بیک، بهداد مرادی و علی یوسفی در اسلحه اپه و فرزاد باهر ارسباران، سجاد پور سلمان و محمد سازنچیان شمشیربازان اسله سابر هستند. در این میان فدراسیون شمشیربازی تنها علیرضا ادهمی را برای اسلحه فلوره انتخاب کرده و به رقابت ها فرستاده است که او نیز در این رقابت ها باید بدون مربی کار کند، چون دو مربی اعزامی فدراسیون برای اسلحه های سابر و اپه هستند و پیمان فخری که در این مدت به عنوان مربی به تمام رقابت های جهانی اعزام می شد در بخش سابر تخصص دارد.
به گزارش ایسنا، از فدراسیون های ورزشی انتظار می رود تا با توجه به مشکلات اقتصادی به جای مسوولان متعدد، تعداد ورزشکاران را به رقابت های بین المللی افزایش دهند. چون مطمئنا هدف از این سفرها مسابقه است نه گردش پایان سال. اسلحه فلوره ایران سال ها است که ورزشکاری به نام به خود ندیده و هنوز هم شرایط حضور محمد میرمحمدی به عنوان سرمربی این اسلحه مشخص نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها