رئیس اتفاقات هندبال را جدی نمی گیرد

کوزه گری : این استعفاها همه جا هست

رئیس فدراسیون هندبال گفت: وضعیت تیم سپاهان این هفته مشخص خواهد شد و پس از تصمیم گیری نتیجه اعلام می شود.
کد خبر: ۵۴۵۹۴۲
کوزه گری: کمیته انضباطی تکلیف قهرمان را معلوم می کند


جلال کوزه گری افزود: تیم هندبال فولاد مبارکه اصفهان به دلایلی در هفته آخر لیگ برتر مقابل نیروی زمینی به میدان نرفت برای همین این هفته مشخص خواهد شد که چه تصمیمی در این خصوص گرفته می شود.

رئیس فدراسیون هندبال تصریح کرد: جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به این موضوع دوشنبه یا چهارشنبه هفته جاری خواهد بود.

کوزه گری در خصوص تعیین قهرمان لیگ برتر رده های بعدی گفت: فعلا چیزی معلوم نیست همانطور که گفتم جلسه کمیته انضباطی 14 یا 18 اسفند برگزار خواهد شد و بعد از این نشست تیم های قهرمان و رده های پایین تر مشخص خواهد شد بنابراین از هم اکنون نمی توان گفت که چه تیمی قهرمانی را از آن خود کرده است.

وی در ادامه گفت: در قانون اساسی فدراسیون آمده است که اگر تیمی در مسابقه ای حضور پیدا نکند نتیجه آن در جلسه کمیته انضباطی مشخص می شود و چون سپاهان در آخرین دیدار مقابل نماینده تهران حاضر نشده است پس معلوم نیست چه حکمی برای این تیم صادر شود.

کوزه گری اشاره کرد: در لیگ فصل جاری تیم شهرداری ارومیه 3-2 دفعه مقابل سپاهان حاضر نشد و در نتیجه چون وسط دیدارهای لیگ برتر بود کنار گذاشته شد.

رئیس فدراسیون هندبال عنوان کرد: با توجه به اینکه شرایط جدول طوری رقم خورده است که با تفاضل گل قهرمان مشخص می شود و باید صبر کنیم تا جلسه کمیته انضباطی برگزار شود تا تیم قهرمان و تیم های رده های بعدی معلوم شوند.

کوزه گری در پایان خاطر نشان کرد: اگر ما یک درصد حدس بزنیم که سپاهان از لیگ حذف می شود، شرایط تیم ها به کلی در جدول تغییر می کند به هر حال باید تا زمان جلسه کمیته انضباطی منتظر ماند تا تیم نخست فصل 91 مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها