قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست از پایان دفن سنتی پسماندهای خانگی خبر داد و گفت: در روز هوای پاک 100 درصد پسماندهای خانگی در ۸ کلان شهر کشور به روش‌های جدید مدیریت می‌شوند.
کد خبر: ۵۴۳۲۹۸
مدیریت پسماندهای خانگی در 8 کلانشهر کشور

علی محمد شاعری در گفت‌وگو با فارس ضمن اعلام خبر فوق افزود: جشن مدیریت 100 درصدی پسماندهای خانگی‌ کلان‌شهرهای کشور در روز‌ هوای پاک برگزار می‌شود.

قائم مقام سازمان محیط زیست در ادامه ابراز داشت: در روز هوای پاک در اردیبهشت ماه سال آینده، پایان دفن سنتی پسماندهای خانگی در کلان شهرهای کشور خواهد بود.

وی افزود: تا پایان سال 92 نیز سایر شهرهای کشور موظف شده‌اند پسماندهای خانگی را با اتخاذ روش‌های جدید مدیریت کنند تا گامی اساسی در راستای زمین پاک برداشته شود.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: هم‌اکنون تمامی دستگاه‌های مربوطه در راستای پیشبرد برنامه‌هایی که در این خصوص اعلام شده است، حرکت موثری را آغاز کرده‌اند به طوریکه شاهد همکاری خوب وزارت کشور، شهرداری‌ها، ‌مردم و سازمان حفاظت محیط زیست در راستای پیشبرد این مهم هستیم.

به گفته شاعری،‌ تا روز هوای پاک مدیریت پسماندهای خانگی به صورت 100 درصد در مورد تمامی کلان‌شهرهای کشور اجرایی‌ می‌شود.

قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: این خبر بیانگر این است که چشم انداز امید بخشی پیش روی ما در حوزه مدیریت پسماند قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها