رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت : زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (PH.D) سال 1392 دانشگاه آزاد از دوشنبه 30 بهمن آغاز می شود.
کد خبر: ۵۴۱۲۰۸
کارت آزمون دکتری دانشگاه آزاد توزیع می شود

ناصر اقبالی افزود: آزمون دکتری در دو نوبت صبح و عصر در روزهای پنج شنبه و جمعه 3 و 4 بهمن در سراسر کشور برگزار می شود، لذا داوطلبانی که ثبت نام کرده اند، می توانند از ساعت 11 دوشنبه  30 بهمن با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

 وی  افزود: دریافت کارت ورود به جلسه از طریق این پایگاه  تا یک ساعت قبل از شروع آزمون نیز امکان پذیر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر داوطلبی پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین، زبان خارجه و یا عکس مشاهده کرد، باید از دوشنبه بعدازظهر 30 بهمن  تا چهارشنبه بعدازظهر  2 اسفند به باجه های رفع نقص در واحد دانشگاهی انتخاب اول خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

اقبالی  اضافه کرد: آدرس همه واحدهای مجری در دفترچه آزمون دکتری سال 92 درج شده است که در صورت نیاز داوطلبان می توانند به آن مراجعه کنند.

رئیس مرکز آزمون اشاره کرد: اگر داوطلبی در خصوص این آزمون با سؤالاتی مواجه شد، می تواند سؤال خود را از طریق www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها