فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر و کشف 700 کیلو گرم مواد مخدر از قاچاقچیان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۶۵۴

سیروس سجادیان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان‌های داراب، لارستان، نی‌ریز، فسا و خرم بید در راستای مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر سه باند قاچاق مواد مخدر را منهدم و 700 کیلوگرم از این مواد را از قاچاق کشف کردند.

وی ادامه داد: این مواد شامل 442 کیلو و 850 گرم تریاک و 257 کیلو و 500 گرم حشیش است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این مورد 15 نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر و 11 خودرو و 10 تلفن همراه نیز کشف شد.

سجادیان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

وی در پایان با هشدار به قاچاقچیان گفت: برخورد قاطع پلیس فارس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار انتظامی فارس قرار دارد و پلیس نیز از شهروندان درخواست دارد برای مقابله با این بلای خانمان‌سوز، موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

بر اساس همین گزارش همچنین فرمانده انتظامی شهرستان آباده از دستگیری یک سارق و کشف 12 سرقت از وی در آن شهرستان خبر داد.

حبیب جنتی گفت: ماموران هنگام گشت‌زنی، به یک خودرو سمند در حالی که  پلاک آن با استفاده از چسب پوشانده شده بود مظنون شدند و بلافاصله این خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعدادی اره آهن‌بر، کلت پلاستیکی و... کشف شد.

جنتی خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده از راننده خودرو به‌نام «الف – ش»  12 سرقت از وی کشف شد.

وی اظهار کرد: اکنون این سارق به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار داده شده و تحقیقات از وی برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها