جمعی از شهروندان از مسجدسلیمان: تعدادی از نیروهای حراست شرکت نفت مسجدسلیمان هستیم که به‌صورت پیمانی مشغول به‌کاریم، ولی هنوز تعیین وضعیت نشده‌ایم. چرا؟
کد خبر: ۵۲۲۷۹۳

سمیعی از گلستان: تلویزیونی خریداری کردم که بعد از یک هفته خراب شد و اکنون که بیش از سه ماه از ارسال آن برای تعمیر گذشته، اما هنوز تعمیر نشده است. آیا مسئولان ذی‌ربط نباید بر این کالاهای وارداتی، نظارتی داشته باشند؟

آشتیانی از تهران: مدرسه بشارت در منطقه هشت تهران هیچ شیری بین دانش‌آموزان خود توزیع نکرده است. پس چگونه می‌گویند شیر در همه مدارس توزیع می‌شود؟

جمعی از شهروندان: علت پرداخت نشدن وام ازدواج توسط بانک‌ها چیست؟

ولی‌زاده از تهران: خیابان خطیب در انتهای خیابان کارگرجنوبی میدان راه‌آهن، محل تجمع معتادان و موادفروشان شده است. از مسئولان انتظامی می‌خواهیم به این امر رسیدگی کنند.

اسماعیلی از تهران: شوفاژ‌ کلاس‌های مدرسه حضرت‌فاطمه(س) در منطقه 11 تهران با وجود سرما و گرفتن ماهانه مبلغ ده هزار توان از هر دانش‌آموز توسط مسئولان مدرسه، روشن نیست طوری که بچه‌ها هنگام بازگشت از مدرسه از سرما به خود می‌لرزند.

جوابیه: در پی درج پیامی در شانزدهم آذرماه تحت عنوان «قطع آب بدون اطلاع قبلی در منطقه حصارک پایین» روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان البرز با ارسال نمابری اعلام کرد، جریان شبکه آب در حصارک پایین در مورخ سیزدهم و چهاردهم آذر همزمان با تعمیر شکستگی لوله و انجام اصلاح شبکه با هدف بهبود و ارتقای کمی و کیفی قطع شد. در این رابطه مرکز 122 آبفای استان البرز وظیفه اطلاع‌رسانی به شهروندانی که با این مرکز تماس گرفته‌اند، برعهده گرفت و همچنین این موضوع از طریق رادیو البرز نیز انجام شد. در ضمن در این مدت تانکرهای سیار آبرسانی نیز در حصارک پایین مستقر شده بودند.

09127440: از مسئولان درخواست داریم نسبت به پخش سموم خطرناک و سرطانزای شرکت سرب و روی در فضای شهر زنجان، واکنش قاطع و سریع انجام دهند.

09193469: چرا 5/2 درصد مالیات معدنکاران زنجانی از زمان صدور پروانه بهره‌برداری معدن انگوران به حساب استان کرمان واریز می‌شود؟

09196346: چرا نتایج آزمون استخدامی سازمان زندان‌ها را اعلام نمی‌کنند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها