هشت نفر در شهرستان‌های سبزوار در خراسان رضوی و دلفان و دورود در استان لرستان بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۵۲۰۳۷۹

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ماموران انتظامی پاسگاه خاوه جنوبی شهرستان دلفان لرستان روز گذشته در پی اطلاع از یک مورد گازگرفتگی در روستای برخوردار، در محل حاضر و متوجه شدند دو مرد سی و دو ساله و بیست و چهار ساله و یک زن بیست و پنج ساله بر اثر گازگرفتگی پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده‌اند.

تحقیقات نشان داد علت حادثه نشتی گاز آبگرمکن خانه بوده است.

در ادامه این خبر آمده است، ماموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان دورود لرستان روز گذشته به دنبال اطلاع از یک فقره گازگرفتگی، بلافاصله به محل اعزام شدند و معلوم شد یک مرد هفتاد و پنج ساله و همسر سی و هشت ساله‌اش بر اثر نشت گاز از دودکش آبگرمکن دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده‌اند.

گازگرفتگی در شهرستان سبزوار با 3 کشته

گزارش دیگری حاکی است، روز گذشته سه جوان در شهرستان سبزوار خراسان رضوی در پی رعایت نکردن نکات ایمنی و گازگرفتگی، تسلیم قاتل خاموش شدند.

در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و گزارش یک مورد گازگرفتگی در یکی از محلات جنوبی شهرستان، ماموران کلانتری 11 شریعتی این فرماندهی همراه تیم‌های پزشکی اورژانس به محل اعزام شدند.

تحقیقات نشان داد یک زوج جوان بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن ناشی از سوخت ناقص بخاری در منزلشان دچار خفگی شده و فوت کرده‌اند.

ماموران با هماهنگی مقام قضایی و تیم‌های اورژانس، متوفیان را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

در حادثه مشابه دیگری در بلوار کوشک شهر سبزوار جوانی بیست و هفت ساله بر اثر استنشاق گاز  منواکسیدکربن ناشی از استفاده نکردن از لوله دودکش بخاری در منزل استیجاری‌اش دچار خفگی شده و جان باخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها