نتانیاهو دست به دامان اوباما شد

التماس صهیونیستها برای برقراری آتش بس

رسانه های صهیونیستی از درخواست نتانیاهو از اوباما برای اعمال فشار بر مصر جهت برقراری آتش بس خبر می دهند.این در حالی است که به عقیدۀ صهیونیست های مخالف دولت، نتانیاهو تجاوز اخیر به غزه را به عنوان یک مبارزه تبلیغاتی برای پیروزی در انتخابات آینده آغاز کرده بود، اما به دنبال پاسخ کوبندۀ مقاومت فلسطین و اصابت موشک های حماس به شهرهای مهم اشغالی از جمله تل آویو و قدس، اکنون وی تلاش مذبوحانه ای را برای برقراری آتش بس آغاز کرده است.
کد خبر: ۵۱۶۳۳۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، این اقدام نتانیاهو در حالی صورت می گیرد که در پی حمایت وی و دیگر سردمداران تندروی رژیم صهیونیستی از  میت رامنی (کاندیدای رقیب اوباما) در انتخابات اخیر آمریکا، سردی روابط اوباما و نتانیاهو این روزها به اوج رسیده است.

همچنین رسانه های صهیونیستی از افزایش درخواست روان درمانی در میان ساکنان اراضی اشغالی به سبب وحشت از اصابت موشک های مقاومت فلسطینی به شهرهای اسرائیل خبر داد.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: حماس همچنان هزاران موشک کوتاه برد و میان برد در اختیار دارد.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروی هوایی این رژیم یک جنگنده اف 16 و پرسنل آن را در آسمان غزه از دست داده است.

همچنین وزارت حمل و نقل رژیم صهیونیستی با صدور بخشنامه ای، توقف فعالیت 13 خط اتوبوسرانی بین شهری را صادر کرد تا از فرار صهیونیست ها در پی تشدید حملات موشکی حماس جلوگیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها